سرورق / بین اقوامی / گوئٹے مالا میں آتش فشاں پھٹنے سے 25 ہلاک، سینکڑوں زخمی –

گوئٹے مالا میں آتش فشاں پھٹنے سے 25 ہلاک، سینکڑوں زخمی –

گوئٹے مالا سٹی، وسطی امریکی ملک گوئٹے مالا میں فیوگو آتش فشاں کے پھٹنے سے کم از کم 25 افراد کی موت ہو گئی جبکہ تقریبا 300 افراد زخمی ہوئے ہیں۔ حکام کے مطابق گزشتہ چار دہائیوں میں گوئٹے مالا میں آتش فشاں کا یہ سب زبردست دھماکہ ہے۔ انہوں نے بتایا کہ ‘والكینو آف فائر’ کہے جانے والے والكینو ڈی فيوگو میں اتوار کو دھماکے ہونے کے بعد تقریب آٹھ کلومیٹر تک سرخ گرم لاوا اور دارالحکومت گوئٹے مالا سٹی اور دیگر علاقوں میں دھوئیں اور راکھ کا غبار پھیل گیا۔
گوئٹے مالا کی قومی ڈیزاسٹر مینجمنٹ ایجنسی كونریڈ کے افسر سرگيو كباناس نے ریڈیو پر کہا، “یہ لاوا کی ندی ہے جس کی زد میں ال روڈیو گاؤں تہس نہس ہو گیا۔ اس واقعہ میں بہت سے لوگوں کی موت ہو گئی اور سینکڑوں کی تعداد میں لوگ جھلس جانے کے ساتھ زخمی ہوئے ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ پہلے سات افراد کے مارے جانے کی اطلاع تھی اور اب تعداد بڑھ کر 25 ہو گئی ہے۔ مرنے والوں میں تین بچے اور كونریڈ کا ایک ملازم بھی شامل ہے۔ راحت رسانی کی ٹیموں نے تقریباً 3100 لوگوں کو یہاں سے محفوظ نکال لیا ہے۔
فائر بریگیڈ کے ترجمان نے بتایا کہ خطرناک حالات اور خراب موسم کی وجہ سے مقامی وقت کے مطابق صبح پانچ بجے تک ریسکیو آپریشن روک دیا گیا۔ حالات بہتر ہونے کے بعد مہم دوبارہ شروع کی جائے گی۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: