سرورق / کھیل / گرونا کے خلاف لوئس سوزز کی ٹوپی ٹرک چھ ہدف بارسلونا کے لا لیگا کی قیادت میں گزرتی ہے-

گرونا کے خلاف لوئس سوزز کی ٹوپی ٹرک چھ ہدف بارسلونا کے لا لیگا کی قیادت میں گزرتی ہے-

میڈرڈ: لوئس سیزیرز نے ٹوپی ٹرک کو شکست دی اور فلپ کوتو ہنو نے بارسلونا کے لئے شاندار شاندار لیگ کا گول بنایا، کیونکہ لی لیگ کے رہنماؤں نے میزبان کے سب سے اوپر 10 پوائنٹس کی قیادت کو گرینا کو 6-1 سے پھینک دیا.

لیونیل میس نے موسم کے لئے تمام مقابلوں میں 30 تک پہنچنے کے لئے گول کرنے والی شکل میں اپنی واپسی کا سلسلہ جاری رکھا، جیسا کہ بارکا نے ان کے فائدہ کو قریبی عنوان کے حریفوں پر ائٹیلییکو میڈرڈ سے زیادہ فائدہ اٹھایا.

ریئل میڈرڈ تیسری مرتبہ رفتار سے محروم رہے، الیونز کے مقابلے میں آرام دہ اور پرسکون 4-0 جیتنے کے باوجود، جو کرسٹریانو رونالڈو نے سکوریٹیٹ پر ایک ڈبل اور گیرت بیل کی مدد کی.

بارسلونا کے بعد بارسلونا کے لئے یہ بہترین انتخاب تھا جب کیرنو نے اپنی پہلی بار کیمپ نو کے دورے پر ایک جھٹکا لگایا تھا، جیسا کہ Coutinho، Suarez، Messi اور Ousmane Dembele نے ان کی پہلی شروعات کے ساتھ ہی ایک ساتھ شروع کیا.

پورو نے بارک سینٹرل سموئیل امٹیٹی سے گولہ وار مارک آرتھر ٹٹی سٹیجن کے دورے پر ہچکچاہٹ کا فائدہ اٹھایا اور لاگا کے تازہ ترین کاٹالانین ڈربی میں آگے گرونا ڈالنے کے لئے خالی نیٹ میں پھینک دیا.

میزبانوں نے سکور بھیجنے سے پہلے میزبان میدان میں میدان کو جمع کرنے کے بعد، سطح پر دوبارہ حاصل کرنے کے لئے دو منٹ سے بھی کم وقت لگے.

میسی کے جادوگر نے ارنسٹو ویلورڈڈ کی جانب سے نصف گھنٹہ کے نشان کے سامنے سامنے ڈال دیا، سوزیزن کے بعد ارجنٹینین کے لئے اینڈریس انیستا کے ایک لمبے سفر کو چھوڑا.

اس موقع پر یہ موقع دیکھا گیا جب Messi وسیع پیمانے پر مجبور ہوگیا تھا، لیکن لیگ کے سب سے بہترین سکور نے نیچے سے نیچے کونے میں سلاٹ کرنے سے پہلے ماضی میں کئی محافظوں کو جھگڑا کرنے کے لئے ٹریڈ مارک قدمی دکھایا.

پانچ بار بالون ڈی یا فاتح نے شو چل رہا تھا، اور اس نے صرف دو منٹ بعد دیوار کے تحت کم فری کک کے ساتھ دوگنا فائدہ اٹھایا.

باراک کو کوچ ارنسٹو ویلورڈڈ نے کہا کہ “یہ ہمیشہ لگتا ہے کہ اس نے سب کچھ کیا ہے اور پھر اچانک اچانک وہ ہمیں حیرت انگیز طور پر حیرت کرتے ہیں.”

میسی میں چیمپیئن لیگ میں چیلسی میں 1-1 ڈرا میں 1-1 میں ڈراپ کرنے سے پہلے پانچ میچوں کے بغیر بغیر کسی کھیل کے بغیر جانے سے پہلے، میس نے دو کھیلوں میں تین رنز بنائے ہیں.

بارسلونا کے چوتھا گول آدھے وقت کے جھٹکا پر آیا جب گراونا کے محافظوں نے وقفے کے لئے بھاری گزارنے کے بعد بھی میسی کے بہترین وزن میں پاس پایا.

کیٹین کے جنات نے دوسری نصف میں تھوڑا سا نرمی کا سامنا کیا تھا، لیکن لیون میں کوٹ ہنو نے اس انداز میں نشان لگایا تھا جیسے وہ اس کے اندر کٹ گیا اور دور کونے میں ایک لمبی رینج کی ہڑتال میں گھس گیا.

فرانسیسی ونگر ڈیمبال نے اس کا حصہ بہت دیر بعد کھیلا تھا کیونکہ وہ بائیں چال کو مکمل کرنے کے لئے بائیں سوز کے لۓ چلے گئے تھے.

مہم میں سست آغاز کے بعد، یوروگواے کے فارغ نے اب آخری 14 لیگ میچوں میں 17 گولز بنائے ہیں

– بے پناہ رونالڈو –

قبل ازیں ہفتہ کے روز، اصلی کوچ زیننین زیدن نے رونالڈو کی خودمختاری کو شکست دی. بعد میں بین ٹویما نے سنٹیوگو برنابو میں دیر کی سزا لینے کی اجازت دی.

زیدین نے ویلر مین، رونالڈو اور بینیمیما کے ‘بی بی سی’ کے سامنے لائن دوبارہ شروع کرنے کے لئے شروع ہونے والے XI میں بیلی کو بحال کیا.

رونالڈو، جس کا پہلا مقصد ایک شاندار بنبوما فکیک کی طرف سے تیار کیا گیا تھا، انھوں نے 89 ویں منٹ میں ایک دوسرے کے ساتھ کھڑے ہونے کی اجازت دی تاکہ فرانس نے اس موسم کے صرف چار چوکوں کا مقابلہ کرنے کی اجازت دی.

زیدن نے کہا “کرسٹریانو کا اشارہ بہت اہم ہے”. “کھیل کے بعد انہوں نے ادا کیا، کریم صرف ایک گول اسکور کرنے کی ضرورت ہے.

“وہ (رونالڈو) کے مواقع تھے، اس نے دو مرتبہ رنز بنائے. اس کے بعد کریمیا کے کریم کے اس اشارہ کے بعد.

“یہ ثابت ہوتا ہے کہ ان کے درمیان، ایک اچھا ماحول، ایک اچھا تعلق ہے، اور جیتنے اور جاری رکھنے کے لئے ہم کیا کر رہے ہیں، یہ انتہائی اہم ہے.”

چیمپئنز لیگ کی جگہ پر چیمپئنز لیگ کی جگہ پر غائب ہونے کی کوئی بھی تشویش ختم ہوگئی ہے.

زیدین نے مزید کہا کہ “ان قسم کے مماثلتوں کو کھیلنے سے اعتماد واپسی”.”پی ایس جی کے خلاف ہمارے میچ کے بعد (چیمپئنز لیگ میں 3-1 جیت)، ہم بہت بہتر کر رہے ہیں، شاید وہاں ایک لاپتہ حصہ یا ایسی چیز تھی.”

Leave a comment

About saheem

Check Also

وزیر کھیل راٹھور سے ملے لکشے سین –

نئی دہلی، جونیئر ایشیائی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں 53 سال کے طویل وقفے کے بعد …

جواب دیں

%d bloggers like this: