سرورق / کھیل / کرکٹ: سینٹنر کے گھٹنے میں چوٹ، آئی پی ایل سے بھی باہر ہوئے-

کرکٹ: سینٹنر کے گھٹنے میں چوٹ، آئی پی ایل سے بھی باہر ہوئے-

ویلنگٹن، نیوزی لینڈ کے آل راؤنڈر مشل سینٹنر کے گھٹنے میں چوٹ ہے جس کی وہ اسی ماہ سرجری کرائیں گے، ایسے میں وہ نہ صرف انگلینڈ کے خلاف آئندہ ٹسٹ سیریز سے باہر رہیں گے بلکہ آئندہ مہینے سے شروع ہونے والی انڈین پریمیئر لیگ ( آئی پی ایل) میں بھی ان کا کھیلنا مشکوک ہے۔
نیوزی لینڈ کی ٹیم نے بدھ کو بتایا کہ سینٹنر کو گھٹنے میں سرجری کے بعدتقریباً نو ماہ تک کرکٹ سے دور رہنا ہوگا۔ایسے میں وہ آئندہ ٹسٹ سیریز میں شرکت نہیں کریں گے۔ سینٹنر کو انگلینڈ کے خلاف محدود اووروں کی سیریز کے دوران کھیلنے میں پریشانی کے بعد ان کا اسکین کیا گیا تھا جس میں یہ پتہ چلا ہے کہ ان کی ہڈی میں کوئی نقص ہے ۔ مسلسل کھیلنے کی وجہ سے ان کی چوٹ مزید سنگین ہو گئی ہے اور انہیں سرجری کی فوری طور پر ضرورت ہے۔
نیوزی لینڈ کے کوچ مائیک هیسن نے کہا “ہمیں دکھ ہے کہ مشیل ٹیم کا حصہ نہیں ہیں۔ وہ ڈریسنگ روم میں کافی مقبول ہیں اور سبھی ان کا احترام کرتے ہیں۔ وہ تمام تینوں فارمیٹس میں ٹیم کے اہم کھلاڑی ہیں اور ٹیسٹ سیریز میں ہمیں ان کمی محسوس ہوگی ‘‘۔
ٹیم کے کوچ گیون لارسن نے کہا “مشیل کے لئے ان کا علاج کرانا ابھی زیادہ ضروری ہے اور ہمیں یقین ہے کہ آئندہ 18 مہینے میں اہم ٹورنامنٹوں کے لئے وہ ٹیم میں واپسی کر لیں گے۔” سینٹنر کی جگہ لیگ اسپنر ٹاڈ ایسلے کو 22 مارچ سے شروع ہونے والی ٹیسٹ سیریز کے لیے ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔
چوٹ کی وجہ سے سینٹنر کا آئندہ آئی پی ایل ٹوئنٹی 20 لیگ میں شرکت کرنا مشکوک ہے۔ وہ آئی پی ایل میں چنئی سپر کنگس کے کھلاڑی ہیں۔ اس کے علاوہ وہ ڈربي شاير کیلئے پہلے کاؤنٹی سیشن میں بھی نہیں کھیل سکیں گے۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

وزیر کھیل راٹھور سے ملے لکشے سین –

نئی دہلی، جونیئر ایشیائی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں 53 سال کے طویل وقفے کے بعد …

جواب دیں

%d bloggers like this: