سرورق / خبریں / کرننہ ردی کے ثبوت سے متعلق کرنٹکا کانگریس نے ایم ایل اے خریدنے کی کوشش کی ہے –

کرننہ ردی کے ثبوت سے متعلق کرنٹکا کانگریس نے ایم ایل اے خریدنے کی کوشش کی ہے –

بی جے پی کے رہنما پراش جاویدیکر نے کہا کہ کانگریس نے ایک ٹیپ  کے ساتھ آ کر پارٹی اور اس کے صدر امیت شاہ کو کرناٹک کے وزیر اعلی بی ایس یدیڈیپاس فلور ٹیسٹ سے پہلے کی بدولت.

بنگلورو:صرف ایک دن پہلے بی جے پی کے بی ایس یدیدیپپا نے کرنیٹکا اسمبلی میں سپریم کورٹ کے حکم دیا فلور ٹیسٹ کا سامنا کرنا پڑا ہے، کانگریس نے جمعہ کو کانگریس میں ایک آڈیو ٹیپ جاری کیا ہے کہ پارٹی کے دعوے سے پتہ چلتا ہے کہ کس طرح بی جے پی کو اپنے قانون سازوں کو کرنیٹکا میں وزیر اعلی یدیدیپپا اسمبلی

اس آڈیو کلپ میں کانگریس نے بتایا کہ کانگریس نے کہا کہ بی جے پی سے منسلک اسکام سے متعلق کان کنی بارن کانگریس قانون ساز اسمبلی کو راچور دیہی نشست سے لے کر اسمبلی میں طاقت کی آزمائش کے دوران ان کی حمایت کے لئے پیسہ اور پوزیشن پیش کر رہا تھا.

“جاندران ریڈی نے واضح طور سے کہا ہے کہ وہ بی جے پی کے صدر امیت شاہ کی حمایت کرتے ہیں جو گھوڑے کی تجارت (سی آئی ایس) کرنے کے لۓ ہے،” کانگریس نے ایک میڈیا میں بتایا کہ اس کے رہنماؤں نے میڈیا بریفنگ میں کلپ ادا کیا.

مرکزی وزیر پراکس جاویدیکر نے کانگریس چارج کو مسترد کردیا. “اس میں امت شاہ کا ایک حوالہ ہے … امت شاہ ایسا نہیں کرتا … کئی طرح کے جھوٹے بے نقاب ہیں،” بی جے پی کے رہنما، ٹیپ “جھوٹے پروپیگنڈے” بلا رہا ہے.

این ڈی ٹی وی آڈیو کلپ کی صداقت کی توثیق نہیں کر سکتا.

کانگریس کی جانب سے جاری کردہ کلپ کے مطابق، ایک آدمی، جس نے جانھارھان ریڈی کے طور پر متعارف کرایا تھا، وزارت خارجہ کے کانگریس کے قانون ساز باسیسودہ ڈڈل نے وعدہ کیا تھا اور ان کی حمایت کے لئے.

کالر سنا ہے کہ “آپ ایک وزیر ہوں گے”. انہوں نے پارٹی کے باس کے ساتھ ایک اجلاس کا وعدہ کیا تھا کہ یہ ظاہر کرنے کے لئے وعدوں کو برقرار رکھا جائے گا.

باسنگودہ ڈڈل نے اس پیشکش کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ انہوں نے جانراھن ریڈی کا احترام کیا لیکن انہوں نے پارٹی کو دھوکہ نہیں دے سکا جس نے انتخابات میں کامیابی حاصل کی.

کانگریس اور جنتا دال سیکولر، جس نے بی جے پی کے بعد اقتدار کے لئے مشترکہ بولی کی تھی، گزشتہ ہفتے کے کرنیٹکا اسمبلی کے انتخابات میں سب سے بڑی پارٹی کے طور پر ابھر کر سامنے آیا، اس کے ساتھ ساتھ اس کی ردی رکھنے کے لئے جدوجہد کر رہی ہے، گورنر والجھائی والالا نے مسٹر یدیدیپپا کو حکومت بنانے کے لئے مدعو کیا.

کانگریس-جے ایس ایس کے مجموعے نے ابتدائی طور پر بنگالورٹ ہوٹل میں قانون سازوں کو ترتیب دیا تھا لیکن انہیں تھنگانا کے دارالحکومت حیدرآباد میں 600 کلومیٹر دور کے دورے پر بی جے پی سے دباؤ سے نکال دیا. بعد میں کانگریس نے اپنے قانون سازوں سے بھی فون ریکارڈنگ ایپ انسٹال کرنے کے لئے کہا تاکہ وہ بی جے پی کی طرف سے پیش کردہ پیشکشوں کو ریکارڈ کرسکیں.

یہ کہکشاں ہے کہ کانگریس ٹیپ کے ارد گرد تعمیر کرنے کی کوشش کر رہی ہے، بی جے پی کو شرمندہ کر سکتا ہے، نہ صرف اس الزامات کی نوعیت بلکہ اس میں ملوث شخص بھی. یہ بی جے پی کے ماسٹر ستراتیاتی ماہر مسٹر شاہ کو باریاری کے ریڈیڈی بھائیوں کی مدد سے خریدنے کے لۓ ٹھیک ہے.

بی جے پی کے صدر امیت شاہ نے ایک بار سے زیادہ بار بار انتخابی مہم کے ذریعے جاندار خان ریڈی کو بے نقاب کر دیا تھا، اس بات پر زور دیا کہ بی جے پی نے گلی جاناردن ریڈی کے ساتھ کوئی بدنام سیاستدان نہیں تھا.

مسٹر شاہ کے انکار کے باوجود، جانرھن ریڈی نے شمالی کریٹکا میں بی جے پی کے امیدواروں کے لئے مہم جوئی بھی کی تھی. 2015 سے قبل ضمانت پر 49 سالہ، ڈی ڈی وی ڈی کو بتایا تھا کہ “میں بی جے پی کے لئے کام کر رہا ہوں.”

جانارھان ریڈی نے فسادات کے کئی الزامات اور سی بی آئی کی طرف سے درج غیر قانونی کان کنی پر تین سال کی جیل میں گزارے. 12 مئی کو کرنٹاکا انتخابات کے لئے سابق وزیر اعظم نے مہم میں دوبارہ شروع کردیا ہے.

کو اپنے گھر کے شہر بلاری، ان کے کان کنی سلطنت کے دل میں داخل ہونے سے روک دیا گیا ہے. لیکن بدھ کو، وہ صرف ضلع کے باہر دیکھا گیا تھا، اس کے دوست وی سرامولو کے لئے مہم جوئی، مولکلمورو میں بی جے پی کے امیدوار.

ایک کاروباری ممبر بن گئے سیاستدان، جانکارہ ریڈی کرنٹاکا میں سب سے زیادہ طاقتور مردوں میں سے ایک ہے اور بی ایس یدیدیپپا نے 2008 میں فلور ٹیسٹ واپس کرنے میں مدد کرنے کے لئے ایک اہم کردار ادا کرنے کے لئے مستحکم کیا ہے.

Leave a comment

About saheem

Check Also

بھونگیر حادثہ۔تلنگانہ کے وزیراعلی کا اظہار افسوس

حیدرآبادتلنگانہ کے وزیراعلی کے چندرشیکھر راو نے ضلع یادادری بھونگیر میں پیش آئے سڑک حادثہ …

جواب دیں

%d bloggers like this: