سرورق / خبریں / کرناٹک اسمبلی انتخابات: امیدواروں کی فہرست کو عملی جامہ پہنانے میں مصروف کانگریس اور بی جے پی-

کرناٹک اسمبلی انتخابات: امیدواروں کی فہرست کو عملی جامہ پہنانے میں مصروف کانگریس اور بی جے پی-

بنگلور، کرناٹک میں اسمبلی انتخابات کی بڑھتی سرگرمیوں اور دو اہم اپوزیشن پارٹی- کانگریس اور بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے اپنے امیدواروں کی فہرست جاری کرنے کی تیاریوں کے پیش نظر اگلے پانچ دن اور اہم ہو سکتے ہیں۔ بی جے پی ذرائع کے مطابق وزیر اعظم نریندر مودی اور دیگر اہم رہنماؤں کی تال میل والی پارٹی کی مرکزی کمیٹی 10 اپریل کو امیدواروں کی پہلی فہرست جاری کر سکتی ہے۔ دوسری طرف کانگریس کی سلیکشن کمیٹی ،پارٹی کو 9-10 اپریل تک امیدواروں کی فہرست منظوری کے لئے پارٹی اعلی کمان کو بھیجے گی۔
بی جے پی کے لئے اگلے کچھ دن اس لئے بھی اہم ہو سکتے ہیں کہ پارٹی کے قومی صدر امت شاہ حیدرآباد -کرناٹک علاقہ کے بیلاری، گڈگ اور رائيچور کا دورہ کر سکتے ہیں۔ یہ علاقہ کان کنی علاقہ کی ہستی جی جناردن ریڈی کا گڑھ سمجھا جاتا ہے۔ حال ہی میں مسٹر شاہ نے مسٹر ریڈی کی اہمیت کو یہ کہتے ہوئے کمتر کرنے کی کوشش کی کہ بی جے پی کا ان سے کسی قسم کا تعلق نہیں ہے،اگرچہ پارٹی کے مقامی رہنما نے مشورہ دیا ہے کہ جناردن ریڈی فیکٹر کو نظر انداز نہیں کیا جا سکتا، کیونکہ پارٹی کو مسٹر ریڈی کے قریبی بی شري راملو کی ضرورت ہے۔
بی جے پی کے ایک لیڈر کا کہنا ہے کہ مسٹر شاہ کے علاقہ کے دورے کے بعد صورتحال واضح ہو سکتی ہے۔ انہوں نے کہا’’ علاقہ کے عوام نے 2008 میں اسمبلی انتخابات میں بی جے پی کو زبردست حمایت دی تھی اور بعد میں 2014 کے لوک سبھا انتخابات میں بھی عوام ہماری حمایت میں رہے۔ اس بنیاد پر ہمیں امید ہے کہ بی جے پی کی جیت یقینی ہے‘‘۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: