سرورق / خبریں / کانگریس، جے ڈی (ایس) ایم ایل اے اب کل کے فلور ٹیسٹ سے پہلے حیدرآباد کے ریزورٹ پر ہرا رہے ہیں.

کانگریس، جے ڈی (ایس) ایم ایل اے اب کل کے فلور ٹیسٹ سے پہلے حیدرآباد کے ریزورٹ پر ہرا رہے ہیں.

حیدر آباد: کانگریس اور جے ڈی کے ایم ایل اے کے ایک بڑے گروپ نے جمعہ کو تین بسوں میں حیدر آباد پہنچنے کے بعد بی جے پی کی طرف سے غصے کے خوف کے درمیان، خاص طور پر سپریم کورٹ کی روشنی میں اس منزل کی روشنی میں ٹیسٹ + ہفتے کے روز 4 بجے منعقد ہونے کے لئے جہاں یڈدورپا حکومت کو یہ ہاؤس کے فرش پر اکثریت ثابت کرنا ہوگا.

ایم ایل اے بنانارا پہاڑوں میں پانچ ستارہ ہوٹل میں رکھے گئے تھے. مقامی پولیس نے ہوٹل میں وسیع سیکیورٹی انتظامات کا اہتمام کیا. گاندپیٹ میں ایک ریزورٹ میں کمرے بھی بک گئے تھے.

کانگریس کے ماسٹر اسٹریٹجسٹ ڈی کے شیوکرم کے بھائی اور بنگلور ریلوے ممبر ڈی ڈی کے سرش نے جو گجرات ایم ایل اے کے ساتھ میزبانی کی ہے دوبارہ دوبارہ ملازمت میں تھے. جمعرات کی صبح پر ایم ایل اے نے ریاست کے دفتر کے بدسلوکی کے خلاف احتجاج کرنے اور یدیڈیورپا نے حلف لینے کی اجازت دینے کے لئے مہاجما گاندھی کے مجسمے کے قریب ایک بارہ راستہ اور ودھان سدھا سے علیحدہ بسوں میں الگ بسوں میں جلایا.
ایگلٹن ریزورٹ میں ایم ایل اے کے ایک سینئر ایم ایل اے نے کہا کہ اگرچہ ایم ایل اے صبح کے ریزورٹ پر آرام دہ اور پرسکون نظر آتے ہیں، وہ کانگریس کے بعد ایم کیو ایم راجسشکر پٹیل ہدم آباد نے صحت وجوہات کا حوالہ دیتے ہوئے ریزورٹ چھوڑ دیا. “پٹل عام طور پر بات کر رہے تھے اور یہاں رہنے کے لئے خوش نظر آتے تھے. کوئی بھی نہیں جانتا کہ اس نے کیوں چھوڑ دیا ہے کہ اچانک شدید پیٹ میں درد اور بخار کا حوالہ دیا گیا ہے. ایک اور کانگریس ایم ایل اے نے کہا کہ ابتدائی طور پر وہ جانے کی اجازت نہیں تھی لیکن سینئر رہنماؤں نے مداخلت کی اور اسے وعدہ کرنے کے بعد جانے دو. “نئے وزیر اعلی بی ایس یدیدیپپا کے بعد میں مزید تکلیف ہوئی تھی جب پولیس اہلکار نے ریزورٹ میں رہنے والی ایم ایل اے کی پیشکش کی تھی. رابرٹ ذرائع نے بتایا کہ اگرچہ پارٹی نے فوری طور پر کسی نجی ایجنسی کے ذریعہ سیکیورٹی کا اہتمام کیا ہے، تاہم یہاں کچھ ایم ایل اے کے درمیان غیر محفوظی کا ایک قابل احساس احساس تھا.
نئی منتخب کانگریس کے ایل ای اے کو جو پریس کانفرنس کے موقع پر شیواکمور کے امکانات ہیں، انھوں نے کہا کہ “اگر ایسا ہوتا تو کانگریس پارٹی کے کارکن اپنے متعلقہ حلقوں میں ان کے خلاف بغاوت کریں گے. کانگریس کے کارکنوں نے فتح کو یقینی بنانے کے لئے نعرے لگائے ہیں اور نئے منتخب کانگریس ایم ایل اے اب پارٹی چھوڑنے کے قابل نہیں ہیں. “

Leave a comment

About saheem

Check Also

بھونگیر حادثہ۔تلنگانہ کے وزیراعلی کا اظہار افسوس

حیدرآبادتلنگانہ کے وزیراعلی کے چندرشیکھر راو نے ضلع یادادری بھونگیر میں پیش آئے سڑک حادثہ …

جواب دیں

%d bloggers like this: