سرورق / خبریں / پنشنز کم رقم میں اضافہ کے بارے میں جلد فیصلہ -حکومت کی کم ا

پنشنز کم رقم میں اضافہ کے بارے میں جلد فیصلہ -حکومت کی کم ا

نئی دہلی، حکومت نے آج کہا کہ پراویڈنٹ فنڈ پنشن (پی ایف فنڈ پنشن) کو بڑھانے کے لئے قائم کمیٹی سے جلد از جلد سفارش طلب کی جائے گی تاکہ اس بارے میں مناسب فیصلے کیا جا سکے۔
پارلیمانی امور کے وزیر اننت کمار نے لوک سبھا میں وقفہ صفر میں ریووليوشنري سوشلسٹ پارٹی (آر ایس پی) کے این کے پریم چندرن کے اس مسئلے کو اٹھائے جانے پر کہا کہ مسٹر پریم چندرن نے ایک مناسب مسئلہ اٹھایا ہے۔ اس سے لاکھوں ملازمین کو فائدہ پہنچے گا۔
مسٹر کمار نے کہا کہ حکومت پہلے ہی کم از کم پنشن بڑھا کرایک ہزار روپے ماہانہ کر چکی ہے۔ حکومت نے پنشن کو مزید بہتر بنانے کے لئے ایک کمیٹی مقرر کی ہے۔ ابھی تک اس کمیٹی نے رپورٹ نہیں دی ہے۔ وہ وزیر محنت کو اراکین کے جذبات کے بارے میں آگاہ کردیں گے تاکہ کمیٹی جلد از جلد سفارش کرے اور کم از کم رقم کے بارے میں مناسب فیصلہ فوری طور پر کیا جا سکے۔
اس سے پہلے مسٹر پریم چندر نے کہا کہ انہوں نے پراویڈنٹ فنڈ پنشن کے بارے میں ایک نجی بل ایوان میں پیش کیا تھا جس پر تمام جماعتوں کے 28 ارکان نے نو گھنٹے سے زیادہ کے بحث میں اتفاق کیا تھا۔ اس میں پنشن کی کم از کم رقم 3000 روپے ماہانہ کرنے کی بات کہی گئی تھی۔ بعد میں حکومت کی یقین دہانی پر انہوں نے نجی بل واپس لے لیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ حکومت نے اب تک اس بارے میں کوئی قدم نہیں اٹھایا ہے۔
اس سے پہلے کانگریس کے دپیندر ہڈا نے نیم فوجی دستوں میں نئی پنشن اسکیم کی جگہ پرانی پنشن اسکیم لانے کی وکالت کی تھی ۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: