سرورق / خبریں / نیتش کمار لوک سبھا انتخابات میں بہار میں این ڈی اے کا چہرہ : سنبت

نیتش کمار لوک سبھا انتخابات میں بہار میں این ڈی اے کا چہرہ : سنبت

پٹنہ، بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے قومی ترجمان سنبت پاترا نے آج کہا کہ سال 2019 میں ہونے والے لوک سبھا انتخابات میں وزیر اعلی نتیش کمار بہار میں قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) کا چہرہ ہوں گے جبکہ قومی سطح پر وزیر اعظم نریندر مودی کے چہرے پر این ڈی اے انتخابی اکھاڑے میں اترے گا کیونکہ ملک ان کی قیادت میں ترقی کے راستے پر آگے بڑھنا چاہتا ہے۔
مسٹر پاترا نے یہاں پارٹی کے ریاستی دفتر میں منعقدہ پریس کانفرنس میں کہا کہ لوک سبھا انتخابات میں بہار میں مسٹر کمار این ڈی اے کا چہرہ ہوں گے لیکن این ڈی اے میں وزیر اعظم کا چہرہ مسٹر مودی کا ہی ہے اور رہے گا۔ ملک کے لوگ مسٹر مودی کی ترقی کے ساتھ ہی آگے بڑھنا چاہتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ جہاں تک وزیر اعظم کے عہدے کا تعلق ہے، وزیر اعلی کمار نے پہلے ہی وضاحت کرچکے ہیں کہ وہ اس دوڑ میں شامل نہیں ہیں۔
قومی ترجمان نے چٹکی لیتے ہوئے کہا کہ کانگریس اور راشٹریہ جنتا دل (آر جے ڈی) کے کئی لیڈر آج بیل (ضمانت) پر ہیں اس لئے ایک طرح سے وہ بیل گاڑي کی سواری کر رہے ہیں۔ کانگریس کے صدر سمیت سونیا گاندھی اور اس کے بیٹے کانگریس صدر راہل گاندھی بیل پر ہیں۔ انہوں نے کہا کہ پانچ ہزار کروڑ روپے کی ہیرا پھیری کے معاملے میں دونوں بیل پر ہیں اور ان کے ساتھ ساتھ اس وقت کے وزیر خزانہ پی چدمبرم بھی اس گاڑی میں بیٹھے ہیں۔
مسٹر پاترا نے کہا کہ مسٹر چدمبرم قسط پر بچ رہے ہیں۔ ان رہنماؤں نے عوام کی جیب کاٹنے کا کام کیا ہے تاکہ اس لئے انہیں جیل جانا ہوگا ۔ انہوں نے کہا کہ وہی لوگ آج ایک عظیم اتحاد بنانے کے بارے میں بات کر رہے ہیں، جو بیل گاڑی پر سوار ہیں۔ بیل گاڑی پر سوار لوگ کہتے ہیں کہ وزیر اعظم نریندر مودی کو پھر سے ’اقتدار میں آنے سے نہیں دیں گے‘ لیکن غریب لوگوں کا کہنا ہے کہ وہ انہیں جانے نہیں دیں گے۔
قومی ترجمان نے کہا کہ آر جے ڈی کے صدر لالو پرساد یادو نے برسوں کے لئے بہار کو نیچے لے گئے ۔ انہوں نے ترقی کے راستے سے پیچھے بہار کو پیچھے دھکیلنے کا کام کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ مسٹر یادو کو صرف اپنے بیٹے سے مطلب ہے ۔ جب عدالت نے مسٹر یادو کو انتخابات میں حصہ لینے سے روک دیا تو اس نے اپنے فرزندوں کے محبت میں سیاسی زمین ہموار کرنی شروع کردی۔ انہوں نے کہا کہ خاندان پرستی کی مرکز اور بہار سے نکالنا ہوگا۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

اتحاد کے لئے ہدف اور نظریہ میں یکسانیت ہونی چاہئے: کانگریس

جبل پور‘ کانگریس کے ممبر پارلیمنٹ اور انتخابی مہم کمیٹی کے سربراہ جیوترادتیہ سندھیا نے …

جواب دیں

%d bloggers like this: