سرورق / خبریں / نپاہ وائرس سے متعلق مدھیہ پردیش میں انتباہ جاری، مہلوکین کی تعداد 12 پہنچی –

نپاہ وائرس سے متعلق مدھیہ پردیش میں انتباہ جاری، مہلوکین کی تعداد 12 پہنچی –

بھوپال، کیرالہ میں نپاہ وائرس کی وجہ سے 12 افراد کی موت کی اطلاع کے بعد، حکومت نے مدھیہ پردیش میں بھی خصوصی انتباہ جاری کیا ہے۔ محکمہ صحت کے حکام سے کہا گیا ہے کہ اس حوالے سے متعلقہ محکموں کے ساتھ تال میل کرکے لازمی احتیاطی تدابیر اپنائیں ۔ مدھیہ پردیش کے پبلک ہیلتھ اور فیملی ویلفیئر کے وزیر رستم سنگھ نے یہاں میڈیا کو بتایا کہ کیرالہ میں، نپاہ وائرس کی وجہ سے لوگوں نے انفیکشن زدہ ہونے کے بارے میں اطلاعات ملی ہیں۔ اس سلسلے میں، انہوں نے حکام سے گفتگو کی اور ایک میٹنگ کی۔ سرکاری حکام سے کہا گیا ہے کہ محکمہ صحت اس ممکنہ خطرے کے پیش نظر ضروری اقدامات کرے۔
سرکاری ذرائع نے کہا کہ ریاست میں فی الحال اس طرح کا کوئی معاملہ سامنے نہیں آیا ہے، لیکن کیرالہ سے آنے والی اطلاعات کی وجہ سے، ضروری اقدامات کئے جا رہے ہیں اور انتباہ جاری کیا گیا ہے۔ ہیلتھ ڈیپارٹمنٹ کے افسران کے علاوہ، شہری انتظامیہ اور ترقیاتی شعبہ اور مویشی پروری محکمہ کے حکام سے کہا گیا ہے کہ وہ تال میل پیدا کر کے ضروری اقدامات کریں۔ ذرائع نے بتایا کہ خاص طور پر ایسے علاقوں میں خاص احتیاطی تدابیر کرنے کے لئے کہا گیا ہے، جہاں کثرت سے چمگاڈربہت زیادہ پائے جاتے ہیں ۔ بتایا گیا ہے کہ نپاہ وائرس چمگاڈر میں پایا جاتا ہے اور اس کے ذریعے یہ انسانوں میں بھی پہنچ جاتا ہے۔ اس کے انفیکشن کی وجہ سے متعلقہ شخص کی موت بھی ہوسکتی ہے۔ انفیکشن کی وجہ سے، تنفس کے مسائل پہلے سامنے آتے ہیں اور اس کے بخار کی شکایت ہوتی ہے۔
بھوپال کے دارالحکومت کملا پارک کے علاقے میں واقع بڑے پرانے درختوں پر ہزاروں کی تعداد میں چمگاڈر رہتے ہیں۔ ریاست کے تمام اضلاع میں، اس طرح کے علاقوں میں متعلقہ محکموں کو خصوصی احتیاطی تدابیر کرنے کے لئے کہا گیا ہے۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: