سرورق / کھیل / نمر نے پی ایس جی کے 3-0 روبوٹ اولمپک ڈی مارسیل میں توسیع کی-

نمر نے پی ایس جی کے 3-0 روبوٹ اولمپک ڈی مارسیل میں توسیع کی-

پیرس: پیرس سینٹ گررمین نے اتوار کو کٹھور حریفوں کے اولمپک ڈ مارسیل کے خلاف 3-0 کے گھر کی جیت کے ساتھ فرانس کے عنوان پر اپنی ٹہلائی جاری رکھی، لیکن نیرمار نے پہلے ہی اس کھیل میں ایک اسٹریچر پر میدان چھوڑ دیا کیونکہ انہوں نے اپنی لیگ 1 کے 14 پوائنٹس کو بڑھایا. .

رولنڈڈو اپنے گول اور اینڈسنسن کیاوانی نے دارالحکومت کو ایک کھیلے ہوئے کھیل میں پی سی ڈی پرسینٹ میں کلینک کی کارکردگی کے بعد 27 کھیلوں سے 71 پوائنٹس پر ڈال دیا جس میں میزبان نے چھ پیلے رنگ کارڈ اور مہمانوں کو پانچ ملزمان بنائے.

این جی ایمیری نے اپنی تین تبدیلیوں کو پہلے سے ہی بنا دیا تھا. ایمری نے کہا، “ہم نے یہ ظاہر کیا کہ یہ ہمارے لئے ایک خاص میچ ہے اور ہمیں بہترین نتیجہ مل گیا ہے.” “نمر کی چوٹ صرف منفی تھی. ہمیں امید ہے کہ یہ کچھ سنجیدہ نہیں ہے، لیکن ہمیں مزید طبی امتحانوں کا انتظار کرنا ہوگا. ”

کوچ نے کہا کہ ابتدائی ٹیسٹوں سے پتہ چلتا ہے کہ یہ ایک موڑ پٹا ہوا تھا لیکن اس نے پیر کو مزید امتحان بھی شامل کردیئے ہیں کہ اگر کوئی زیادہ سنگین نقصان پہنچے تو. پیرس کلب اب مارچ 6 چیمپئنز لیگ کھیل کے ساتھ ریئل میڈرڈ کے لئے ان کی دستیابی پر پسینہ کرے گا.

پی ایس جی نے 14 فروری کو آخری 16 ٹائٹل 3-1 کے پہلے ٹانگ کو کھو دیا، لیکن ایمری امید مند تھی کہ ان کی عالمی ریکارڈنگ دستخط واپسی کی ٹانگ کے لئے موزوں ہو. “ہمیں صبر کرنا ہوگا لیکن آج مجھے کچھ کہنا تھا تو میں ہاں کہہوں گا، وہ کھیلے گا.”

لیگ کی پوزیشن

اتوار کے روز تولیہ میں 3-3 ڈرا میں منعقد ہونے والے اتوار کے روز، مارسیل نے 55 پوائنٹس پر تیسرے نمبر پر دو، دوسرا دوسرا دوسرا موناکو. اولمپک لیونناس نے ان مہینے میں اپنی پہلی لیگ 1 جیت کی توثیق کی تھی جب سینٹ ایتٹی کے میتیو ڈبچی نے فرانس کے سب سے زیادہ ڈربی میں 1-1 سے زائد ڈراپ کو محفوظ بنانے کے آخری آخری گیس کا گول کیا.

پیرس میں، Mbappe گزشتہ مہینے کے بعد سے اپنے پہلے لیگ کے گول نے گول کیا جب وہ Rolando ماضی میں ڈرائیو اور 10 منٹ میں کم کراس شاٹ کے ساتھ نیٹ کے پیچھے پایا. رالڈوڈو نے 28 ویں دن زیادہ مصیبت کی تھی کیونکہ انہوں نے نمر کی کوشش کو اپنے ہی مقصد میں تبدیل کر دیا.

نیرم کی مدد کرتا ہے

مارسیل کو دھمکی دینے میں ناکام ہوگئی اور پی ایس جی کے لیگ 1 سب سے زیادہ سکور کیانی نے سیزن کے 24 ویں مقصد کے لئے ایک تہائی تیسرے میچ میں حصہ لیا. یہ 13 ویں وقت تھا جس نے لیگ 1 اس موسم میں ایک گول قائم کیا تھا، اس سے پہلے 2015-16 میں بارسلونا کے ساتھ ایک لیگ کے موسم میں ان کے پچھلے 12 معاہدوں کو مار ڈالا.

قطر کھیل انوسٹمنٹ نے 2011 ء میں پاریس کلب کے انچارج لیا. 2011 میں، فرانسیسی بین الاقوامی نے ڈیبوان ڈیاز کے پہلے نصف اوپنر کو منسوخ کرنے کے لئے ایک منٹ کے وقفے سے روکنے کے لئے ایک منٹ کا موقع دیا.

اس جیت نے لیون کو چھوڑ دیا، جو اب پانچ پوائنٹس جیتنے والے لچک پر ہیں، جو تیسرے نمبر پر 34 پوائنٹس پر سینٹ ایٹین 12th کے ساتھ چوتھی جگہ میں. لیون نے 20 منٹ کے بعد رنز بنائے جب ڈیز نے قریب کی رینج سے گھر لوٹ لیا لیکن وہ بھاپ اور سٹی آٹنی سے باہر بھاگ گئے، پہلے نصف میں ہدف کے بغیر، کھیل میں واپس آ گیا.

ڈیبچی نے نیٹ کے پیچھے پایا جب انہوں نے ریمی کیبلیلا کے کراس پر مہمانوں کے لئے ایک موقع محفوظ کیا.

Leave a comment

About saheem

Check Also

وزیر کھیل راٹھور سے ملے لکشے سین –

نئی دہلی، جونیئر ایشیائی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں 53 سال کے طویل وقفے کے بعد …

جواب دیں

%d bloggers like this: