سرورق / خبریں / مودی کل سے چھتیس گڑھ کے دورے پر –

مودی کل سے چھتیس گڑھ کے دورے پر –

رائے پور، وزیر اعظم نریندر مودی دو ماہ کے اندر کل سے دوسری بار یک روزہ دورے پر چھتیس گڑھ جارہےہیں۔وہ بھلائی میں عوامی جلسے سے خطاب کےساتھ ہی ریاست میں اس سال کے آخر میں ہونے والے اسمبلی انتخابات کے اشتہاری مہم کا آغاز کریں گے۔ مسٹر مودی ریاست میں وزیر اعلی ڈاکٹررمن سنگھ کی چل رہی وکاس یاترا کے کل پہلے مرحلے کے اختتامی پروگرام کے موقع پر منعقد جلسےکو خطاب کریں گے۔مسٹر مودی اس دوران نیا رائے پور اسمارٹ سٹی اور بھلائی نگرمیں منعقد پروگراموں میں بھی شامل هوں گےنكسل متاثرہ ریاست میں حال ہی میں ان کے نکسلیوں کی هٹلسٹ میں ہونے کےخلاصے کے پیش نظر سیکورٹی کے پختہ بندوبست کئے جا رہے ہیں۔
وزیر اعظم مسٹر مودی کل ایئر سروس کے ہوائی جہاز سے ماناہوائی اڈےپر آئیں گے اور وہاں سے نیا رائے پور اسمارٹ سٹی پہنچ کر وہاں بجلی، پانی، حفظان صحت، ٹریفک مینجمنٹ، مربوط عمارت کے انتظام، شہر کنیکٹوٹی اور انٹرنیٹ بنیادی انفراسٹرکچر(ڈیٹا سینٹر) اور نیا رائے پور شہر کی نگرانی کے لئے مربوط كمانڈ اور کنٹرول مرکزکا افتتاح کریں گے۔نیا رائے پور ڈیولپمنٹ اتھارٹی (این آرڈي اے) کی طرف سے قائم اس مرکز کو جي آئی ایس پلیٹ فارم کی مدد سے چلایاجائیگا۔ مسٹر مودی اس موقع پر مرکزی حکومت کی ‘اڑان’ منصوبہ کے تحت عوام کو رائے پور سے جگدل پور تک مسافر طیارے سروس کی بھی سوغات دیں گے۔ان کی طرف سےاس طیارے سروس کے آغاز کے ساتھ ہی ریاست کا قبائلی اکثریتی گھر نکسل متاثرہ بستر ڈویژن ملک کے ہوائی ٹریفک کے نقشہ میں شامل ہو جائیگا۔
مسٹر مودی اس کے علاوہ بھلائی ا سٹیل پلانٹ کی جدید اور توسیعی منصوبے کا افتتاح اور چھتیس گڑھ میں انٹرنیٹ کے رابطے کی توسیع کے لئے بھارت نیٹ منصوبے کے فیز II کا بھومی پوجن اور بھارتی ٹیکنالوجی ادارے (آئی آئی ٹی) بھلائی نگر کے بھون کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔مسٹر مودی چھتیس گڑھ سوچھناکرانتی یوجنا کے تحت ہرایک طالب علم کو لیپ ٹاپ بھی دیں گے۔ وزیر اعظم زچگی وندنا یوجنا، اسٹینڈاپ اور مدرایوجنا، پردھان منتری اجولا یوجنا، وزیر اعلی آبادی پٹاتقسیم یوجنا، پردھان منتری جیون جیوتی یوجنا اور ریاستی حکومت کی ای رکشہ تقسیم منصوبہ کے تحت کچھ مستحقین کو سرٹیفکیٹ، چیک اوراشیا وغیرہ بھی تقسیم كریں گےاس كے بعد مسٹر مودی ایک جلسے سے خطاب کریں گے۔
مسٹر مودی کا وزیر اعظم کے طور پر ریاست کا یہ پانچواں دورہ ہوگاجبکہ دو ماہ کے اندر ریاست کا یہ انكا دوسراسفر هے۔مسٹرمودی اس سے پہلے 09 مئی 15،21 فروری 16، ریاستی تہوار کے موقع پر یک نومبر 16 اور امبیڈکر جینتی کے موقع پر 14 اپریل کو ریاست کے دورے پر آ چکے ہیں۔ ریاست میں اس سال کے آخر میں اسمبلی انتخابات ہونے والےہیں ۔ریاست میں بی جے پی مسلسل تیسری بار اقتدار میں ہے۔اقتدار پر چوتھی بار قبضہ برقرار رکھنے کے لئے بی جے پی نے پوری طاقت ابھی سے جھونک رکھی هےاہم اپوزیشن پارٹی کانگریس بھی اس بار زوردار تیاریوں کے زورآزماہے۔ وزیر اعظم اس دورے سے انتخابی مہم کی شروعات کرکے پارٹی کارکنوں کی حوصلہ افزائی کریں گے۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

بھونگیر حادثہ۔تلنگانہ کے وزیراعلی کا اظہار افسوس

حیدرآبادتلنگانہ کے وزیراعلی کے چندرشیکھر راو نے ضلع یادادری بھونگیر میں پیش آئے سڑک حادثہ …

جواب دیں

%d bloggers like this: