سرورق / کھیل / مغرب ہیم کے راستے کے بعد محمد سلیمان نے ایل پی ایل میں لیورپول کو 2 نمبر لے لیا-

مغرب ہیم کے راستے کے بعد محمد سلیمان نے ایل پی ایل میں لیورپول کو 2 نمبر لے لیا-

لیسیسٹر: محمد صالح نے چھٹے سنچری کھیل کے لئے رنز بنائے کیونکہ لیورپول نے ہفتہ کو کارروائی میں صرف ایک ہی پریمیئر لیگ کے چھ چھ حصے کا فائدہ اٹھانا تھا.

جارج Klopp کے مردوں کو اب تک 15 پوائنٹس کی طرف سے گولے بازی کے لیگ کے رہنما مانچسٹر سٹی کی راہنمائی دیتی ہے، لیکن ان کے کیس کو چار چاروں میں ختم کرنے میں مدد ملی اور چیمپیئنز لیگ اگلے موسم کے طور پر ایمر کین، رابرٹو فرمنو اور سیرما مین بھی ہدف بنا رہے تھے.

لیورپول نے ایک اونچائی کے مقابلے میں تلخ کے حریف کھلاڑیوں کو مانچسٹر یونٹ، جو چوتھی رکھی چیلسی نے اتوار کو اتوار کو پیش کیا.

سلیہ نے گولڈن بوٹ کے لئے جنگ میں لیورپول میں ایک عمدہ پہلی سیزن میں 23 پریمیئر لیگ کے گولوں پر ہییری کینی کے ساتھ سطح اٹھایا.

مصری تین منٹ کے دوران اسکور کھولنے سے انچ انچ تھا جب انہوں نے پوزیشن پر حملہ کر دیا لیکن ایک ہاتھ تھا جب سلیہ کے کونے کی گولی کے گول ہیڈر نے تمام مقابلہوں میں لیورپول کی 100 ویں گول کے لئے 29 منٹ پر اختتام پذیری کی.

سلیہ لیورپول کی قیادت میں دوگنا ہوگیا جب انہوں نے اپنی طرف سے بائیں ہاتھ میں ایک کشتی کو اڑا دیا، جب وہ اکیلے آکسڈڈڈ چیمبرلن کے گیند سے ٹوٹ گیا.

لمحات بعد میں یہ فیمنوو تھا جس نے ویسٹ ہیم گولےپر ایڈیئنڈ کو خالی نیٹ میں پھینکنے سے قبل گزرنے کی اجازت دی.

مٹیل انونیوو نے ہیمرز کے لئے صرف ایک منٹ کے پیچھے ایک ہدف بنائی، لیکن مین نے اس بات کو یقینی بنایا کہ لیورپول کے تمام اولمپک فائنل تینوں ہدف پر تھے جب انہوں نے اینڈریو رابرٹسسن کو 13 منٹ کے وقت پار کر دیا.

میز کے دوسرے اختتام میں، ہڈورس فیلڈ کو فروغ دینے اور برائٹسن کو نیچے دیئے گئے تینوں سے واضح کردیا گیا.

ویسٹ بروم میز کے پاؤں پر پھنس گیا ہے کیونکہ ہڈیرفیلڈ نے ریمیو وان لا پاررا اور اسٹیو مونی کے ذریعے ہارٹورنس میں 2-1 جیتنے کے بعد دوسری مرتبہ شروع ہونے پر آٹھ منٹ میں دو مرتبہ مارا.

برائٹسن نے 11 ویں اوور کے لئے گلی مرے کے ڈبل اور دیر کے گولوں سے انتھونی کواکرٹ اور جارگ لوکادیا سے گول کیے جانے کے لۓ سوسیا کے 10 میچوں کو ایک 4-1 سے شکست دی.

ڈیوائٹ گولی نے دو مرتبہ بھی رنز بنائے، لیکن نیوکلیٹ نے مانچسٹر یونائیٹڈ پر اپنی شاندار جیت کو مسترد کرنے میں ناکام رہے، کیونکہ انہوں نے برومیموت میں 2-2 کو دو گول کرنے کا فیصلہ کیا. آدم سمتھ اور ڈین گووسنگ نے حتمی 10 منٹ میں میزبانوں کو مارا.

ساؤتھامٹن نے بھی دیر سے ایک نقطہ نظر کا سامنا کیا جس میں مقصد کے فرق پر ڈراپ زون کو بڑھانا تھا.

منلو Gabbiadini سٹاپج وقت میں بینچ سطح پر آ گیا اور برنلے میں 1-1 ڈرا کو نجات دیتی، جس کے بعد 12 دسمبر سے قبل پریمیئر لیگ کے جیتنے کا انتظار جاری رہا.

اس سے قبل اسٹاک سٹی کے مالک پولس لیمبرٹ نے انگلینڈ کے بین الاقوامی مقصد سے انگلینڈ کے اپنے مقصد کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے باوجود لییکسٹر میں 1-1 ڈرا میں سب سے نیچے تین سے باہر جانے کا موقع دیا.

1 9 ویں رہنما، جوہران شکیری کی لمبی رینج ہڑتال کے نتیجے میں جب تک بٹل لینڈ نے مارک البرائٹسن کے کراس کو اپنے نیٹ ورک کے وقت سے 20 منٹ کے وقت گرا دیا.لیکن بلی لینڈ نے کم از کم ریاض مہریز سے شاندار بچت کا آغاز کیا تھا. لیسیسٹر ہیری میگائر اور میٹٹی جیمز نے اس پوزیشن کو برقرار رکھنے کے لئے منعقد کیا جس کے نتیجے میں سٹوک نے ایک نقطہ نظر کے اندر اندر منتقل کیا.

Leave a comment

About saheem

Check Also

وزیر کھیل راٹھور سے ملے لکشے سین –

نئی دہلی، جونیئر ایشیائی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں 53 سال کے طویل وقفے کے بعد …

جواب دیں

%d bloggers like this: