سرورق / کھیل / لیونیل میسی پر حملہ آور لیکن بارسلونا میں لاس پالاس کا مقابلہ-

لیونیل میسی پر حملہ آور لیکن بارسلونا میں لاس پالاس کا مقابلہ-

میسی نے اس ہفتے کے اختتام کے آخر میں کیمپ نو میں اپنا فائدہ بحال کرنے کے لئے بارکا مقرر کیا تھا لیکن ریفری انتونیو ماتو کے دو فیصلے میں کم لاس پامس نے ایک نقطہ نظر کی مدد کی.

کیلیولونیا: لیونیل میسی کی شاندار مفت کک کافی عرصے سے ایک متنازعانہ سزا کے طور پر بارسلونا کے لئے جمعرات کو ایک 1-1 ڈرا ڈالا، اور لا Liga کے عنوان ریس وسیع کھلایا. بارسلونا اٹلییکو میڈری اتوار کو میزبان میزبانی کرے گی، جس میں اضافی وزن کے ساتھ دوسرا مقابلہ کرنے والا پہلا مقابلہ ہے، اب اب کہتا ہے کہ کیٹلینز کی قیادت صرف پانچ پوائنٹس پر ہے. اتلیٹیکو نے بدھ کی رات کو لیگنز 4-0 کو پھینک دیا.

میسی نے اس ہفتے کے اختتام کے آخر میں کیمپ نو میں اپنا فائدہ بحال کرنے کے لئے بارکا مقرر کیا تھا لیکن ریفری انتونیو ماتو کے دو فیصلے میں کم لاس پامس نے ایک نقطہ نظر کی مدد کی.

سب سے پہلے، میتو نے باکس کے باہر گولےپر لیڈرو چچیزولا سے ایک ہینڈبال کو نظر انداز کیا، جس میں ایک سرخ کارڈ ہوسکتا تھا، اور پھر جب اس نے بازی پر لوکاس ڈینگی کو شکست دی. سابق ویسٹ ہاک ویسٹن یونتن کاللیری نے کوئی غلطی نہیں کی.

بارسلونا کو سختی محسوس کی جائے گی جس کی وجہ سے ڈینگی کے ہینڈبال نے مکمل طور پر حادثہ دیکھا، جیرارڈ پیکیک کے ساتھ پچاس فائنل کے بعد حکام نے اس کے غصہ کو ختم کرنے کے بعد پچاس رنز کے ساتھ دیکھا. لیکن کالری کی سزا کے باوجود بھی وہ فاتح تلاش کرنے کے لئے 42 منٹ تھے اور سچ میں، تھوڑا سا بنا دیا.

سوال یہ ہے کہ ایانیسٹ ویلورڈیڈ کے مردوں کے لئے جسمانی طور پر اور ذہنی طور پر بحال کرنے کے لئے تین دن کافی ہیں، آٹیٹوکو ٹیم کو اچھال پر اپنی نائن جیتنے کا سامنا کرنا پڑتا ہے. ویلورڈڈ نے اس ہفتے کے شیڈولنگ کا مذاق اڑا دیا لیکن لوئس سوزیز نے ایک معطلی سے دور ایک پیلے رنگ کے کارڈ پر بیٹھے ہوئے ہونے کے باوجود شروع کر دیا، جس نے کامیابی سے بچا.

دو کھلاڑیوں کو ایک کے خلاف دو پر قابو پانے کے لۓ یہ مشکل ہے کہ سیسریز کے میسی کے فائنل پاس آؤٹ ہوگئے اور کھیل کا پہلا بڑا موقع ضائع ہوگیا. میسی نے اپنی غلطی کے لئے عزم کا اندازہ لگایا تھا کیونکہ انہوں نے دو محافظ ڈرائیونگ اور باکس کے کنارے پر مفت کک جیتنے سے پہلے انہوں نے ایک محافظ سے زیادہ عمدہ طور پر گیند کھو دی. انہوں نے اسے لے لیا، ڈائیونگ Chichizola پوسٹ کے ارد گرد گیند دھکا کرنے کے ساتھ.

21 منٹ میں، تاہم، میس نے بار بار ایک اور مفت کک جیتنے کے بعد دوسرے ناقابل عمل چلانے کے بعد جیت لیا اور اس بار اس نے زیادہ مجرمانہ نتیجہ لیا. میس نے اوپر دائیں کونے میں گیند کو بائیں بازو لگایا.

پہلا متنازعہ آدھے وقت کے جھٹکے پر آیا کیونکہ چیچنزولا اپنے علاقے سے باہر نکل گیا لیکن ان کی منظوری کو چھوڑنے کے بعد، محافظ نے گیند کو اپنے ہاتھ سے جلدی سے روک دیا. Mateu صرف وقفہ کے لئے دھماکے، ویلورڈڈ کے غصے میں، جو سرکاری طور پر احتجاج کرتے وقت پچ چھوڑ دیا تھا. Chichizola خوش قسمت تھا نہیں بھیج دیا جائے گا.

تاہم، مٹیو نے Las Palmas کو ان کی سزا سے نوازا، تاہم، توڑنے کے بعد تین منٹ قبل ناانصافی کا احساس ہوا. باراک نے ان کے باکس میں کراس کو صاف کرنے میں ناکام رہے اور بال کی پوزیشن کو ختم کرنے کے بعد، اس نے بازو پر غریب ڈگن کو مارا. کالیری نے ٹھنڈی کک کو بھیجا.

اضافی طاقتور آ پہنچی، جیسا کہ فلپ کوٹینگو اور اومان مین ڈیلی بلیک نے الیکس وڈل اور اندریس انیسا کو تبدیل کیا لیکن باراک نے بعد میں مرحلے میں لاس پالمز کو سختی سے تکلیف دہ کر دی. انہیں اتوار کو بہتر ہونا ضروری ہے.

Leave a comment

About saheem

Check Also

وزیر کھیل راٹھور سے ملے لکشے سین –

نئی دہلی، جونیئر ایشیائی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں 53 سال کے طویل وقفے کے بعد …

جواب دیں

%d bloggers like this: