سرورق / کھیل / راوی شاستری کے بنو بلند الفاظ: جب ہم کھوتے ہیں تو بھارت میں لوگ خوش ہوتے ہیں-

راوی شاستری کے بنو بلند الفاظ: جب ہم کھوتے ہیں تو بھارت میں لوگ خوش ہوتے ہیں-

نئی دہلی: جنوبی افریقہ کے جنوبی افریقہ کے دورے پر جنوبی افریقہ نے محدود اوور ٹانگ میں کوچ اور کوچ روی شاستری نے کہا کہ ٹورنامنٹ ممکن تھا کیونکہ ویرات کوہلی اور کوآپ نے اپنے کام میں پھنس لیا جب تک کہ انہیں پہلے ہی دو ٹیسٹ میچوں کا نقصان نہیں پہنچایا .

دوسرے دن سے بات چیت کرتے ہوئے، شاستری نے بتایا کہ ٹیم نے دوسرا ٹیسٹ کے اختتام پر کس طرح ہار اٹھایا، ایک منصوبہ بندی کا فیصلہ کیا اور تیسرے ٹیسٹ میں جیتنے کا ارادہ رکھتا تھا. اور انہوں نے اس وقت سے کبھی نہیں دیکھا، ون ڈے سیریز 5-1 اور ٹی 20 آئی سیریز 2-1 جیتنے کے بعد.

“ہم نے ہمیشہ یقین کیا کہ ہم جیت سکتے ہیں. شاستری نے کہا، “بہت کم لوگوں نے اسے دیکھا، لیکن ہم ان دونوں کھیلوں (پہلے دو ٹیسٹز) جیت سکتے تھے.” “کبھی کبھی آپ کو آپ کے ملک میں محسوس ہوتا ہے، آپ کھو جاتے ہیں جب لوگ خوش ہوتے ہیں.

“ہم نے ایک حساب سے باہر نکالا جہاں ہم سیشن دیکھتے تھے اور ہم صرف دو سیشن پیچھے تھے اور انھیں ہم نے دو ٹیسٹ میچز کا خرچ کیا. میں نے کہا، اس سے مثبت فائدہ اٹھائیں اور اگلے ٹیسٹ کے میچ میں جیتنے کے لئے جائیں – جیتنے کے لئے نہیں! بہت سے ٹیمیں اس پر (جوہینبرگ) ٹریک پر پہلے بیٹھے نہیں ہوتے تھے. یہ ایک گندی تھا.

“میں اس بارے میں بہت فخر کرتا ہوں کہ لڑکا 21 اکتوبر کے ہر روز کرکٹ پر لڑے گا جو اس معاملے کے کسی بھی دورے پر بھارتی ٹیم کے لئے غیر حقیقی ہے. ہر روز ان کا موقع تھا. 12 میچوں میں سے، ہم نے آٹھ جیت لیا. ایک کیا کہہ سکتا ہے؟ کوچ نے کہا کہ آپ کو صرف لڑکوں کو کریڈٹ دینا پڑے گا.

تاہم، شاستری، اس وقت کے بارے میں فکر مند تھا جو کھلاڑیوں کو سال کے لئے سڑکوں پر رکھتی ہے.

“(یہ ایک ہے) بڑی فکر. مجھے کھلاڑیوں کے لئے محسوس ہوتا ہے اور اسی وجہ سے ہم نے سری لنکا سیریز (تین ملک ٹی 20 آئی ٹورنامنٹ) کے لئے بہت ساری آرام دہ کردی ہے. وہ انسان ہیں. ہمارے ملک میں توقعات بہت زیادہ ہوتی ہیں جو آپ کو کسی بھی قسم کی شکل میں جیتنا ہے، “انہوں نے کہا.

Leave a comment

About saheem

Check Also

وزیر کھیل راٹھور سے ملے لکشے سین –

نئی دہلی، جونیئر ایشیائی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں 53 سال کے طویل وقفے کے بعد …

جواب دیں

%d bloggers like this: