سرورق / خبریں / راجدیو قتل معاملہ: تیج پرتاپ کو سپریم کورٹ سے کلین چٹ-

راجدیو قتل معاملہ: تیج پرتاپ کو سپریم کورٹ سے کلین چٹ-

نئی دہلی، سپریم کورٹ نے بہار کے ضلع سیوان میں صحافی راجدیو رنجن قتل معاملہ میں سابق وزیر اعلی لالو پرساد یادو کے بیٹے تیج پرتاپ یادو کو بڑی راحت دیتے ہوئے ان کے خلاف دائر درخواست مسترد کر دی۔مرکزی تفتیشی بیورو (سی بی آئی) نے چیف جسٹس دیپک مشرا، جسٹس اے ایم كھانولكر اور جسٹس ڈی وائی چندرچوڑ کی بنچ کے سامنے دلیل دی کہ صحافی کے قتل میں بہار کے سابق وزیر تیج پرتاپ یادو کا کوئی مجرمانہ رول سامنے نہیں آیا ہے۔
سی بی آئی نے بنچ سے یہ بھی کہا کہ محمد کیف اور جاوید کے ساتھ تیج پرتاپ کی تصویر کی حقیقت کی بھی جانچ کی گئی، لیکن راشٹریہ جنتا دل لیڈر کی اس تصویر کا راجدیو قتل سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔ سی بی آئی کی طرف سے کلین چٹ دیئے جانے کے بعد کورٹ نے بھی معاملہ کو ختم کر دیا۔ کورٹ نے صاف کر دیا کہ اب تیج پرتاپ یادو کی ملزم محمد کیف اور جاوید کے ساتھ تصویر پر کسی طرح کی کارروائی نہیں ہوگی۔ بنچ نے یہ بھی کہا کہ بعد میں اگر کوئی مجرمانہ رول سامنے آتا ہے تو درخواست گزار پٹنہ ہائی کورٹ کا دروازہ کھٹکھٹا سکتا ہے۔
راجدیو رنجن کی بیوی آشا رنجن نے سپریم کورٹ میں عرضی دائر کرکے آر جے ڈی کے سابق ایم پی شہاب الدین اور تیج پرتاپ کے خلاف قتل کے ملزمان محمد کیف اور محمد جاوید کی مدد اور پناہ دینے کے معاملے میں ایف آئی آر درج کرکے جانچ کی مانگ کی تھی۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: