سرورق / خبریں / دولت مشترکہ کھیلوں کی ٹیم میں پاویل کو جگہ نہیں-

دولت مشترکہ کھیلوں کی ٹیم میں پاویل کو جگہ نہیں-

کنگسٹن، سابق 100 میٹر ورلڈ ریکارڈ ہولڈر آصفہ پاویل کو اگلے ماہ سے آسٹریلیا کے گولڈ کوسٹ میں هونے والے دولت مشترکہ کھیلوں کے لیے جمیكا کی قومی ٹیم میں شامل نہیں کیا گیا ہے۔جمیکا کے ایتھلیٹکس یونین نے جمعہ کو بتایا کہ پاویل کو پوری طرح فٹ نہیں ہونے کی وجہ سے ٹیم سے باہر رکھا گیا ہے۔2006 میں آسٹریلیا میں ہوئے دولت مشترکہ کھیلوں میں پاویل 100 میٹر ریس میں طلائی فاتح رہے تھے۔انہوں نے گولڈ کوسٹ میں بھی ریس میں حصہ لینے کی خواہش ظاہر کی تھی۔
لیکن اولمپکس ریلے چمپئن 35 سال کے پاویل کو ایتھلیٹکس یونین نے چار سے 15 اپریل تک چلنے والے دولت مشترکہ کھیلوں کے لیے جمیکا کی 30 رکنی ایتھلیٹکس ٹیم میں شامل نہیں کیا۔ جمیکا ایتھلیٹکس یونین کے صدر ڈاکٹر وارن بلیک نے کہا کہ ہمیں قابل اعتماد جانکاری ملی ہے کہ پاویل کو چوٹ لگی تھی اور ہم نے اسی بنیاد پر انہیں ٹیم میں جگہ نہیں دی ہے۔جمیکا آخری چار دولت مشترکہ کھیلوں میں مردوں کے100 میٹر مقابلے میں چمپئن رہا ہے، لیکن دنیا کے رنر يوسین بولٹ کے ریٹائرمنٹ کے بعد یہ ان کا پہلا دولت مشترکہ کھیل ہو گا ۔ سال 2014 گلاسگو چمپئن کیمار بیلی کولے کو بھی گولڈ کوسٹ ٹیم میں جگہ نہیں دی گئی ہے۔
بولٹ کے سابق ٹریننگ پارٹنر بلیک تیسرے سب سے تیز ایتھلیٹ ہیں اور اپنی ٹیم کے ساتھیوں جولین فورٹے کے ساتھ پہلے ہی آسٹریلیا روانہ ہو چکے ہیں۔گزشتہ سال وہ عالمی چمپئن شپ میں 100 میٹر ریس میں امریکہ کے کرسٹین کولمین اور بلیک کے بعد تیسرے سب سے تیز ایتھلیٹ تھے۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: