سرورق / کھیل / دولت مشترکہ کھیلوں میں ہندستان کا 227 رکنی دستہ، گولڈ کوسٹ میں چار سے 15 اپریل تک ہوگا منعقد-

دولت مشترکہ کھیلوں میں ہندستان کا 227 رکنی دستہ، گولڈ کوسٹ میں چار سے 15 اپریل تک ہوگا منعقد-

نئی دہلی ہندوستان کا 227 رکنی دستہ آسٹریلیا کے گولڈ کوسٹ میں چار سے 15 اپریل تک منعقد ہونے والے دولت مشترکہ کھیلوں میں اترے گا۔ ہندستانی اولمپک ایسوسی ایشن (آئی اواے) کے صدر ڈاکٹر نریندر دھرو بترا نے مرکزی وزیر کھیل راجیہ وردھن سنگھ راٹھور اور کھلاڑیوں کی موجودگی میں پیر کو یہاں ایک پروگرام میں یہ اعلان کیا۔اس پروگرام میں ریمنڈ کو ہندوستانی ٹیم کا سرکاری اسٹائل پارٹنر اور شیو نریش اسپورٹس کو سرکاری کٹ پارٹنر قرار دیا گیا۔اس موقع پر راٹھور اور بترا نے ہندوستانی ٹیم کے افتتاحی اور اختتامی تقریب کی ڈریس اور کھیلنے کی کٹ کا اجرا کیا۔
بترا نے کہاکہ ہندستان کا 227 رکنی دستہ گولڈ کوسٹ میں ہونے والے دولت مشترکہ کھیلوں میں اترے گا۔اس دستے میں 123 مرد اور 104 خواتین کھلاڑی شامل ہیں ۔یہ دولت مشترکہ کھیلوں کی تاریخ میں ہندستان کا دوسرا سب سے بڑا دستہ ہو گا ۔ہندستانی ٹیم میں ایتھلیٹکس میں سب سے زیادہ 37 اور ہاکی میں 36 کھلاڑی هوں گے۔
آئی اواے صدر نے کہاکہ 2014 میں گزشتہ گلاسگو دولت مشترکہ کھیلوں میں ہم نے 64 تمغے جیتے تھے۔لیکن اس بار پوری امید ہے کہ گولڈ کوسٹ میں تمغوں کی تعداد گلاسگو سے زیادہ ہو گی۔
بترا نے بتایا کہ آئی او اے نے دولت مشترکہ کھیلوں، اسی سال ہونے والے ایشیائی کھیلوں اور 2020 کے اولمپک کھیلوں کے لئے ایڈیلویس گروپ کے ساتھ طویل مدتی معاہدہ کیا ہے۔اس معاہدہ کے تحت ایڈیلویس ٹوکیو لائف انشورنس دولت مشترکہ کھیلوں میں اترنے والے ہر ہندوستانی کھلاڑی کو 50۔50 لاکھ روپے کا انشورنس دے گا۔ایڈیلویس نے 2016 میں ریو اولمپکس میں ہندوستانی کھلاڑیوں کو ایک ایک کروڑ روپے کا انشورنس دیا تھا۔
انہوں نے ساتھ ہی بتایا کہ ہندستانی لان بال ٹیم گولڈ کوسٹ میں پہلے سے ہی تربیت کر رہی ہے اور دیگر ہندستانی ٹیمیں مارچ کے آخر میں گولڈ کوسٹ کے لئے روانہ ہو جائیں گی۔گولڈ کوسٹ میں کھیل گاؤں کھلاڑیوں کے لئے 27 مارچ کو کھول دیا جائے گا۔
پروگرام میں بیڈمنٹن اسٹار ایچ ایس پرنئے ، ہاکی کپتان من پریت سنگھ اور رانی رامپال، ڈریگ فلکر روپندرپال سنگھ، خواتین گول کیپر سویتا پونيا،شوٹر جیتو رائے، منو بھاكر، انوراج سنگھ اور انيش بھنوالا اورا سٹار جمناسٹ دیپا کرماکر، پريت داس ، محمد بابی اور گورو کمار موجود تھے۔ان تمام کھلاڑیوں کو کٹ فراہم کی گئی ۔ اگرچہ دیپا اپنی چوٹ سے نہ نکل پانے کی وجہ سے ان کھیلوں میں حصہ نہیں لے پائیں گی۔
آئی اواے صدر نے کہاکہ دولت مشترکہ کھیلوں میں ہندوستانی کارکردگی سے آئندہ ایشیائی کھیلوں، اولمپکس كوالیفائرس اور ٹوکیو اولمپکس کے لئے سمت طے ہوگی۔یہ بہت ضروری ہے کہ نجی شعبے ہندوستانی کھیلوں کی حوصلہ افزائی کرنے کے لئے آگے آئیں۔مجھے یقین ہے کہ اس شراکت سے 2020 کے اولمپکس کے لئے ہندستانی ایلیٹ کھلاڑیوں کی تیاری کو تقویت ملے گی اور ہم اچھے نتائج دے پائیں گے۔
وزیر کھیل راٹھور نے ہندوستانی کھلاڑیوں کو دولت مشترکہ کھیلوں کے لئے اپنی نیک خواہشات دیتے ہوئے امید ظاہر کی کہ وہ گزشتہ دولت مشترکہ کھیلوں کے مقابلے اس بار بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کریں گے۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

وزیر کھیل راٹھور سے ملے لکشے سین –

نئی دہلی، جونیئر ایشیائی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں 53 سال کے طویل وقفے کے بعد …

جواب دیں

%d bloggers like this: