سرورق / کھیل / خواتین ہاکی: اسپین کے دورے کے لئے کپتان رانی کی واپسی –

خواتین ہاکی: اسپین کے دورے کے لئے کپتان رانی کی واپسی –

نئی دہلی، ہندستانی خاتون ہاکی ٹیم 12 جون سے هونے والی پانچ میچوں کی سیریز کے لیے اسپین کے دورے پر جائے گی جس کے لئے جمعہ کو 20 رکنی ٹیم کا اعلان کیا گیا۔ ایشین چمپئنز ٹرافی سے آرام پانے والی اسٹرائیکر رانی ٹیم میں واپسی کر رہی ہیں اور اپنی کپتانی کی ذمہ داری سنبھالیں گي۔
ہندستانی سینئر خاتون ہاکی ٹیم حال ہی میں پانچویں چمپئنز ٹرافی میں کھیل کر واپس آئی ہے۔ یہاں ٹیم فائنل میں ہار کر اپنے خطاب کا دفاع نہیں کر سکی تھی۔چمپئنز ٹرافی میں باقاعدہ کپتان رانی کو آرام دیا گیا تھا جو اب اسپین دورے پر دوبارہ ٹیم کی کمان سنبھالیں گي جبکہ گول کیپر سویتا نائب کپتان ہوں گی۔
ہندستانی خاتون ٹیم ہسپانوی نیشنل ٹیم کے خلاف پانچ میچوں کی سیریز کھیلے گی جس کی ابتدا 12 جون سے ہوگی۔اس دورے کو جولائی میں لندن میں ہونے والے خواتین ورلڈ کپ سے پہلے بہت اہم سمجھا جا رہا ہے۔تجربہ کار اسٹرائیکر رانی کی واپسی ٹیم کیلئے اہم ہوگی جبکہ نوجوان گول کیپر سواتی کو بھی ٹیم میں جگہ دی گئی ہے۔
ہندستانی دفاع میں تجربہ کار سشیلا چانو پكھرمبم کی بھی واپسی ہو رہی ہے جو چمپئنز ٹرافی میں نہیں کھیلی تھیں ۔ان کے ساتھ سنیتا لاكڑا، ڈیپ گریس ایکا، سمن دیوی، للما منز، نیہا گوئل جیسی اہم کھلاڑی ہوں گی۔فارورڈ لائن میں کپتان رانی کے علاوہ فارورڈ وندنا کٹاریا شامل ہیں جو ایشین چمپئنز ٹرافی میں پلیئر آف دی ٹورنامنٹ رہی تھیں۔
خواتین ٹیم کے کوچ شرڈ مرينے نے کہا کہ اسپین دورہ کھلاڑیوں کے لئے لندن عالمی کپ سے پہلے ان کی صلاحیتوں کو دکھانے اور ٹیم میں جگہ حاصل کرنے کا آخری موقع ہو گا۔یہ ٹورنامنٹ ہمیں عالمی کپ اور جکارتہ میں ایشین گیمز سے پہلے تیاری کا بھی پلیٹ فارم فراہم کرے گا۔
20 رکنی ٹیم کو لے کر کوچ نے کہا کہ ہم نے اپنے دورے میں تمام کھلاڑیوں کو موقع دینا ہے تاکہ ہر کھلاڑی کو عالمی کپ جیسے اہم ٹورنامنٹوں سے پہلے تیاری کا موقع مل جائے۔
ہندستانی ٹیم اس طرح ہے:
گول كيپر۔سویتا (نائب کپتان)، سواتی۔
دفاع۔سنیتا لاكڑا، ڈیپ گریس ایکا، سمن دیوی تھوڈم، دیپکا، گرجيت کور ، سشیلا چانو پكھرمبم۔
مڈفيلڈر۔نمیتا ٹوپو، للما منز، مونیکا، نیہا گوئل، نوجوت کور، نکی پردھان ۔
فارورڈ۔رانی (کپتان)، وندنا کٹاریا، نونیت کور، لالریمسيامي، ادنتا، انوپا بارلا۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

وزیر کھیل راٹھور سے ملے لکشے سین –

نئی دہلی، جونیئر ایشیائی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں 53 سال کے طویل وقفے کے بعد …

جواب دیں

%d bloggers like this: