سرورق / خبریں / بے روزگاروں کے مطالبات کی حمایت میں ان امپلائیڈ یوتھ منچ کا 31 جولائی کو کانفرنس –

بے روزگاروں کے مطالبات کی حمایت میں ان امپلائیڈ یوتھ منچ کا 31 جولائی کو کانفرنس –

نئی دہلی، نوجوانوں کی فلاح میں لگی ان امپلائيڈ یوتھ ایکتا منچ بے روزگاروں کے مطالبات کی حمایت میں 31 جولائی کو تال کٹورا اسٹیڈیم میں ایک بڑے کانفرنس کا انعقاد کرے گی۔
کانگریس لیڈر اور فورم کے صدر جگ پرویش نے جمعرات کو پریس کانفرنس میں کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال انتخابات میں نوجوانوں کو روزگار فراہم کرانے کے بڑے بڑے وعدے کئے تھے۔ نوجوان طبقے نے ان باتوں پر یقین کرکے انہیں انتخابات میں بھاری اکثریت سے جتایا اور اس وقت وہ اپنے کو ٹھگا ہوا محسوس کر رہےہیں۔
مسٹر جگ پرویش نے کہا کہ مسٹر مودی نے مرکز میں حکومت بننے پر ہر سال دو کروڑ روزگار دینے کا وعدہ کیا تھا، لیکن چار سال سے زیادہ کا وقت گزر جانے کے بعد بھی اس وعدے کو پورا کرنے میں حکومت پوری طرح ناکام رہی ہے۔اسی طرح مسٹر کیجریوال نے اسمبلی انتخابات میں ہر سال آٹھ لاکھ روزگار دینے کا وعدہ کیا تھا اور دہلی کے نوجوان طبقے کا انہیں تاریخی حمایت ملی، لیکن وزیر اعلی بننے کے بعد یہ صرف وعدہ ہی رہ گیا۔
انہوں نے بتایا کہ گزشتہ کافی دنوں سے وہ باہری دہلی کے بدرپور سے نریلا علاقے کے نوجوانوں سے ملے اور ان کے مسائل کے بارے میں جانا اور اس کےبعد بے روزگاروں کے مطالبات کو لے کر دونوں حکومتوں کے خلاف کانفرنس منعقد کرنے کا فیصلہ کیا گیا۔انہوں نے کہا کہ مودی حکومت وعدے کے مطابق دو کروڑ روزگار سالانہ تو دے نہیں پائی۔ نوٹ بندي لاکر چھوٹے چھوٹے کاروباریوں کام دھندہ اور چوپٹ کر ڈالا۔ نوٹ بندي اور دہلی میں چل رہی سیلنگ کی وجہ سے دقتیں کافی بڑھ گئی ہیں اور کاروبار بند ہونے کی وجہ سے لوگ نقل مکانی بھی کررہےہیں۔
کانگریس لیڈر نے بتایا کہ کانفرنس کے لئے منچ کی طرف سے چلائی جا رہی تحریک سے نوجوانوں کوجوڑنےکے لئے موبائل فون نمبر 9999017000 جاری کیا گیا تھا جس پر ہزاروں نوجوانوں نے مسڈ کال کرکے کانفرنس میں شرکت کی بات کہی ہے۔
کانفرنس کوکانگریس جنرل سکریٹری اور دہلی کے انچارج پی سی چاکو، دہلی کےریاستی صدر اجے ماکن خطاب کریں گے۔ اس کے علاوہ دہلی کی سابق وزیر اعلی شیلا دکشت اور دیگر کئی بڑے لیڈروں کو بھی کانفرنس کے لئے مدعو کیا گیا ہے۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: