سرورق / خبریں / بی ایچ یو میں طلبا کی ہنگامہ آرائی، توڑ پھوڑکرنے کے بعد گاڑی میں لگائی آگ –

بی ایچ یو میں طلبا کی ہنگامہ آرائی، توڑ پھوڑکرنے کے بعد گاڑی میں لگائی آگ –

وارانسی، کاشی ہندو یونیورسٹی ( بی ایچ یو ) کے کیمپس میں ایک شادی کی تقریب میں باہر سے آئے باراتي کی کار کی ٹکر سے زخمی ایک طالب علم کے ساتھیوں نے آج یہاں جم کر ہنگامہ آرائی کی اور ایک کار میں آگ لگا دی۔
پولیس ذرائع نے بتایا کہ گزشتہ رات تقریبا ایک بجے مشتعل بھیڑ نے باراتيوں کی چھ گاڑیوں میں جم کر توڑ پھوڑ کی اور ایک کو آگ کے حوالے کر دیا۔ نقاب پوش کچھ نوجوانوں نے یونیورسٹی کی کمیونٹی بلڈنگ کے کیمپس میں واقع شادی کی تقریب میں منڈپ میں توڑ پھوڑ کی۔ اس واقعہ میں باراتي اور طالب علم سمیت تین افراد شدید زخمی ہو گئے۔
انہوں نے بتایا کہ یونیورسٹی کے ایک ملازم کی بیٹی کی شادی تھی اور بارات اتر پردیش کے جون پور کے سدھورہ سے آئی تھی۔
انہوں نے بتایا کہ کچھ باراتي شراب کے نشے میں تھے، جن سے کل دیر رات طالب علموں کی کہا سنی اور مارپیٹ ہو گئی۔ اس کے تھوڑی دیر بعد بڑی تعداد میں طالب علم موقع پر پہنچ گئے۔ منہ پر گمچھا باندھے اور ہاتھوں میں لاٹھی ڈنڈے لیے کچھ نوجوانوں نے شادی کی تقریب کے مقام پر جم کر ہنگامہ آرائی کی ۔ واقعہ کی اطلاع ملتے ہی پولیس اور یونیورسٹی کے سیکورٹی اہلکار موقع پر پہنچے اور صورتحال کو فوری طور پر کنٹرول کر لیا۔ بھاری تعداد میں پولیس کے جوان اور یونیورسٹی کے سیکورٹی اہلکاروں کے گھیرے میں شادی کی تقریب اپنے اختتام تک پہونچی۔ فی الحال یہاں حالات معمول پرہے۔
ذرائع نے بتایا کہ موقع پر پہنچے پولیس اہلکاروں اور طالب علموں کے درمیان تیکھی جھڑپیں ہوئیں۔ پولیس اہلکاروں کو نشانہ بنا کر پتھراؤ کیا گیا، جس سے کئی جوانوں کو ہلکی چوٹیں آئیں ہیں۔
یونیورسٹی کی چیف پراکٹر پروفیسر رويانا سنگھ نے بتایا کہ ایک زخمی باراتي کا علاج بی ایچ یو کے ٹراما سینٹر میں چل رہا ہے، لیکن زخمی طالب علموں کے بارے میں کوئی معلومات نہیں مل پائی ہے۔
انہوں نے بتایا کہ نقاب پوش فسادیوں نے لاٹھی ڈنڈے لے کر گاڑیوں میں توڑ پھوڑ کی اور ایک گاڑی کو جلانے کی کوشش کی، جسے سیکورٹی فورسز نے ناکام کر دیا۔ واقعہ میں شامل فسادیوں کی شناخت کی جا رہی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ گزشتہ رات واقعہ سے پیداہونے والی کشیدگی کے پیش نظر سیکورٹی کی نگرانی کی جا رہی ہے۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: