سرورق / بین اقوامی / ایران نے خلیج فارس میں فوجی مشق شروع کیا –

ایران نے خلیج فارس میں فوجی مشق شروع کیا –

واشنگٹن، امریکہ کا خیال ہے کہ ایران نے خلیج فارس میں اپنی بحریہ کی مشق شروع کر دی ہے۔ امریکہ کے ساتھ بڑھتی ہوئی کشیدگی کے درمیان ایرانی بحریہ کی سالانہ مشق کے وقت کو آگے بڑھایا گیا تھا۔

امریکی حکام نے رائٹر کو اس بارے میں جمعرات کو یہ اطلاع دی ہے۔ ایک افسر نے نام ظاہر نہ کرنے کی شرط پر بتایا کہ شاید سالانہ مشق میں چھوٹے جہازوں سمیت 100 سے زائد بحری جہاز کو شامل کیا گیا ہے۔ ایک اور اہلکار نے امید ظاہر کی ہے کہ یہ مشق اس ہفتے کے آخر تک چلے گی ۔

امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے ایران کے ساتھ بین الاقوامی جوہری معاہدے سے باہر ہونے اور تہران پر پابندیوں کو دوبارہ نافذ کرنے کے فیصلے سے ایران کافی ناراض ہے۔ ایران کے سینئر حکام نے خبردار کیا ہے کہ امریکی مہم ایران کی اہم تیل برآمدات کو نہیں روک پائے گا۔

امریکی فوج کے سینٹرل کمانڈ نے بدھ کو تصدیق کرتے ہوئے بتایا تھا کہ ایرانی بحریہ کی سرگرمیوں میں اضافہ ہوا ہے، جس میں ایران کے پاسداران انقلاب نے بحیرہ ہرمز کے جلڈمرومن، آئل شپمنٹ کے اسٹریٹجک بحری راستے کو بند کرنے کی دھمکی دی ہے۔

مرکزی کمانڈ کے ترجمان کیپٹن بل اربن نے کہا کہ “ہم قریب سے نگرانی رکھ رہے ہیں اور اپنے ساتھیوں کے ساتھ مسلسل کام کر رہے ہیں جس سے بین الاقوامی آبی راستوں پر آمد و رفت ہموار طور پر ممکن ہو۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: