سرورق / کھیل / آئی ایس ایس ایف عالمی کپ نشانہ بازی كوالیفکیشن، ورلڈ ریکارڈ کے بعد تمغہ سے چوکے مانو-اوم

آئی ایس ایس ایف عالمی کپ نشانہ بازی كوالیفکیشن، ورلڈ ریکارڈ کے بعد تمغہ سے چوکے مانو-اوم

نئی دہلی، ہندستان کی تمغہ امید مانو بھاكر اور اوم پرکاش متھروال کوریا کے چانگوان میں چل رہے آئی ایس ایس ایف عالمی کپ رائفل / پسٹل / شاٹ گن کے دوسرے مرحلے میں جمعرات کو كوالیفکیشن میں عالمی ریکارڈ کے باوجود میڈل سے چوک گئے اور 10 میٹر ایئر پسٹل مکسڈ ٹیم مقابلے میں چوتھے نمبر پر رہے۔ دولت مشترکہ کھیلوں کے میڈلسٹ مانو،متھروال کی جوڑی نے بہترین آغاز کیا اور كوالیفکیشن میں عالمی ریکارڈ بنایا۔انہوں نے 778 کا اسکور کیا اور جرمنی کے كرسشچن اور سینڈرا ريٹج سے ایک پوائنٹس کے فرق سے ریکارڈ اپنے نام کیا۔كوالیفکیشن میں جرمن جوڑی پانچویں نمبر پر رہی لیکن فائنل میں انہوں نے دوسرا مقام پایا اور چاندی کا تمغہ جیتا۔
چینی جوڑی شيوجگ جی اور جيايو وو نے فائنل میں عالمی ریکارڈ 487.7 کے اسکور کے ساتھ طلائی تمغہ جیتا۔سربیا کے دامر مكےك اور جورانا ارونووچ کو کانسی کا تمغہ جبکہ مانو،متھروال کی ہندستانی جوڑی چوتھے مقام پر رہ کر میڈل سے چوک گئی۔یہ تیسرا موقع تھا جب عالمی کپ میں ہندستانی شوٹر چوتھے نمبر پر رہ کر پوڈیم فننش سے چوک گئے۔
آٹھ ہندوستانیوں میں سے سات شوٹر ابھی تک چانگوان انٹرنیشنل شوٹنگ سینٹر میں فائنل تک پہنچے ہیں جس میں دو ٹیم ایوینٹ تھیں۔لیکن صرف شهزار رضوی کے مرد 10 میٹر ایئر پسٹل میں چاندی تمغے کے علاوہ کسی شوٹر نے تمغہ نہیں جیتا ہے۔دو دن پہلے رضوی نے تمغہ اکاؤنٹ کھولا تھا۔ آئی ایس ایس ایف عالمی کپ میں عالمی چمپئن شپ کے علاوہ 2020 ٹوکیو اولمپکس کا پہلا کوٹہ بھی داؤ پر لگا ها ہے۔ دن کے پہلے مقابلے میں ہندستان کے سنجیو راجپوت نے مردوں کے 50 میٹر رائفل تھری پوزیشن مقابلے کے فائنل میں جگہ بنائی لیکن وہ فائنل میں آٹھویں نمبر پر رہے۔وہ فائنل میں 45 شاٹ میڈل راؤنڈ میں باہر ہونے والے پہلے کھلاڑی رہے۔ریو اولمپکس کے سلور میڈلسٹ روس کے سرگے كامینسكي نے اس مقابلے کا طلائی تمغہ جیتا۔اس سے پہلے سنجیو نے 1178 کے اسکور کے ساتھ کوالیفائی کیا اور آٹھ حتمی امیدواروں میں چھٹے نمبر پر رہے۔ مرد تھری پوزیشن میں 76 کھلاڑیوں کی مضبوط كوالیفکیشن فیلڈ میں دو دیگر ہندوستانیوں میں نوجوان اکھل شيور ن نے 1172 کا اسکور کیا گرد 17 ویں نمبر پر رہے جبکہ سوپنل كوسالے 1171 پوائنٹس کے ساتھ 24 ویں نمبر پر رہے۔ مکسڈ ٹیم پسٹل مقابلے میں ہندستان کی حنا سدھو اور شهزار کل 762 کے اسکور کے ساتھ كوالیفکیشن میں 19 ویں نمبر پر رہے۔ٹورنامنٹ میں اب 15 اور فائنل ہونے ہیں۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

وزیر کھیل راٹھور سے ملے لکشے سین –

نئی دہلی، جونیئر ایشیائی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں 53 سال کے طویل وقفے کے بعد …

جواب دیں

%d bloggers like this: