سرورق / خبریں / الور کیس کی تحقیقات اعلی سطحی کمیٹی کرے گی –

الور کیس کی تحقیقات اعلی سطحی کمیٹی کرے گی –

ادے پور، راجستھان کے وزیر داخلہ گلاب چند کٹاریا نے الور ضلع کےراج گڑھ میں گو-اسمگلنگ کے الزام میں موب لنچنگ میں ایک نوجوان کی موت کی اعلی سطحی کمیٹی سے جانچ کرانے کا اعلان کیا ہے۔
مسٹر کٹاریا نے آج بتایا کہ پولیس جنرل ڈائریکٹر کی جانب سے قائم پولیس افسران کی یہ کمیٹی آج ہی تھانے جاکر پولیس کےرول کی تحقیقات کرے گی۔ انہوں نے اس کیس میں بی جے پی ممبر اسمبلی سمیت دیگر لوگوں کی طرف سے پولیس کےطریقہ کار پر اٹھائے گئے سوالات کے بعد اس کیس کی اعلی سطحی جانچ کرانے کی ہدایات دی ہے۔
انہوں نے کہا کہ اس معاملےمیں پولیس کی لاپرواہی کی بات میڈیا کے توسط سےسامنے آئی ہے۔ ایسے میں انہوں نے پولیس جنرل ڈائریکٹر کو تین افسران کی ایک هائی لیول کمیٹی بنانے کی ہدایت دی ہے۔ یہ کمیٹی یہ پتہ لگائےگي کہ اس میں پولیس کی لاپرواہی رہی ہے یا نہیں۔
قابل ذکر ہے کہ جمعہ کی رات کو الور کے رام گڑھ علاقے میں گو اسمگلنگ کے شبہ میں ہجوم نے اکبر عرف ركبر پر حملہ بول دیا تھا۔جس کی وجہ سےاس کی موت ہوگئی۔
الور کے رام گڑھ سے بی جے پی ممبر اسمبلی گیان دیو آہوجا نے بھی یہ بیان دیا کہ گو-اسمگلنگ کے شبہ میں اکبر خان عرف ركبر کی موت بھیڑ کی پٹائی سے نہیں، بلکہ پولیس کی مار سے ہوئی ہے۔ اس کے بعد پولیس کے طریقہ کار پر سوال اٹھنے لگے تھے۔
اس سلسلےمیں راجستھان کے پولیس جنرل ڈائریکٹر اوپي گلهوترا نے الور ضلع کے رام گڑھ تھانہ علاقہ میں گذشتہ دنوں موب لنچنگ کیس میں ایک نوجوان اکبر کی موت کے معاملے کی تفصیلی جانچ کرانے کا اعلان کیا ہے۔
مسٹر گلهوترا نے آج یہ اعلان کرتے ہوئے کہا کہ اس کے لیے اعلی سطحی پولیس افسران کی ایک ٹیم بناکر جلد از جلد رپورٹ دینے کی ہدایت دی گئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ ٹیم واقعہ کے بعد زخمی نوجوان کو اسپتال پہنچانے میں ہوئی تاخیر کی صورت اور دیگر متعلقہ پہلوؤں کی تحقیقات کرکے جلد رپورٹ سونپنے کوکہا ہے۔انہوں نے کہا کہ اس کیس میں مقامی پولیس نے کچھ لوگوں کو گرفتار بھی کیا ہے۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: