سرورق / بین اقوامی / اقوام متحدہ نے جاری کی دہشت گردوں کی فہرست، 139میں پاکستان کے داوٗد ابراہیم اور حافظ سعید کا نام شامل-

اقوام متحدہ نے جاری کی دہشت گردوں کی فہرست، 139میں پاکستان کے داوٗد ابراہیم اور حافظ سعید کا نام شامل-

واشنگٹن: اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل نے دہشت گردوں کی تازہ ترین فہرست جاری کی ہے. اس فہرست میں ممبئی کے ڈان داؤد ابراہیم کا نام بھی شامل ہے، جو 1993 ممبئی دھماکے کا ملزم ہے۔ اس فہرست میں ایسے دہشت گردوں کے بہت سے نام ہیں، جو اپنی سرگرمیوں کو پاکستان میں رہنے کے لئے چلاتے ہیں یا وہاں سرگرم دہشت گرد گروپوں کے ساتھ مل کر کام کرتے ہیں.
داؤد ابراہیم اور حافظ سعید سمیت پاکستان کے 139 بدنام افراد کے نام شامل ہیں. اقوام متحدہ کے 139 پاکستا نی دہشت گردوں کی فہرست میں القاعدہ، لشکر طیبہ اور جماعت الدعویٰ کا بھی نام ہے۔ کونسل کے مطابق، داؤد ابراہیم بھارت کا ایک شہری ہے لیکن اس کے پاس کئی پاکستانی پاسپورٹ ہیں جو راولپنڈی اور کراچی سے جاری ہیں. ایجنسی نے یہ بھی دعوی کیا ہے کہ داؤد کراچی میں ایک عالیشان ب نگلے میں رہتا ہے.
اقوام متحده کی فہرست میں حافظ سعید کو لشکر طیبہ کے رہنما کے طور پر شامل کیا گیا ہے. اس کے قریبی ساتھی ذ کی الرحمان بھی اس فہرست میں شامل ہیں. لشکر کے دیگر ارکان میں حاجی محمد اشرف، محمود بہاضق، عارف قسمانی، محمد یحیی مجاہد، عبدالسلام اور ظفر اقبال شامل ہیں.
اس سے قبل منگل کو ریاست ہائے متحدہ نے ملی مسلم لیگ پارٹی (ایم ایم ایل) کو غیر ملکی دہشت گرد تنظیم قرار دیا ہے. ملی مسلم لیگ پارٹی ممبئی حملوں کے ماسٹر مائنڈ حافظ سعید کی جماعت ہے. ریاست ہائے متحدہ امریکہ نے ایم ایل ایم کے سات ارکان کو غیر ملکی دہشت گردوں کا نام دیا ہے. اس کے علاوہ امریکہ دہشت گرد تنظیموں کی فہرست میں تحریک آزادی کشمیر (ٹی اے جے کے) بھی شامل ہے. جو لشکر طیبہ کی جماعت ہے. ٹرمپ انتظامیہ کے مطابق یہ تمام جماعتیں پاکستان میں بہت محنت کر رہی ہیں، ان پر کوئی پابندی نہیں ہے.

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: