سرورق / کھیل / اصلی میڈرڈ کے پی ایس جی کی تیاریوں نے عیش و آرام کی شکست کا سامنا کرنا پڑا-

اصلی میڈرڈ کے پی ایس جی کی تیاریوں نے عیش و آرام کی شکست کا سامنا کرنا پڑا-

آرروسیڈ اسٹیڈیم میں 94 ویں منٹ میں گیرارڈ مورینو نے مریض کی حیثیت سے ریئل کی گھسائی ہوئی لائن اپ کو سست اور بے حد ڈسپلے کا مکمل سزا محسوس کیا.

کرسٹریانو رونالڈو کو آرام کیا گیا اور سپورٹ کاسٹ ظاہر کرنے میں ناکام رہا کیونکہ ریئل میڈرڈ نے منگل کو لا لیگا میں اسپینل کو 1-0 سے ہرا دیا.

آرروسیڈ اسٹیڈیم میں 94 ویں منٹ میں گیرارڈ مورینو نے مریض کی حیثیت سے ریئل کے گھومنے والے لائن اپ کو سست اور بے حد ڈسپلے کا مکمل سزا محسوس کیا. گیرت بیل، مارکو ایسنسن اور اسکو نے تمام جدوجہد کی، تینوں سے پہلے پیرس سینٹ گررمین کے ساتھ اگلے ہفتہ کے چیمپیئنز لیگ دوسری ٹانگ سے پہلے متاثر ہونے کا موقع ملا.

بیلی یقینی طور پر مختلف کھلاڑیوں سے نہیں بلکہ یقینی طور پر 28 سالہ مکمل طور پر پوری فٹنس میں واپس آ گیا تھا، شاید ان کے دعوی کو مسترد کرنے کے لئے سب سے زیادہ دباؤ تھا.

مقصد پر کئی کوششوں کے ساتھ غائب ہونے کے بعد، اور پہلی نصف میں ایک پیلے رنگ کا کارڈ حاصل کرنے کے بعد، آخر میں وہ نو منٹ باقی رہ گئے.

تاہم، زیدن، میچ کے بعد بیلی یا اس کے دوسرے باقی اسٹار انسٹی ٹیوٹ میں کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کیا جائے گا.

“آج اگر آپ یہاں کھوتے ہیں تو یہ ہے کیونکہ اس وجہ سے کسی کھلاڑی یا ایک کھیل کی وجہ سے بہت سے وجوہات کی بنا پر کام نہیں کیے گئے.”

اس کے بجائے، یہ جیرارڈ تھا جس نے شو کو چسپاں کیا اسسپینول کے طور پر ایک مستحق کامیابی حاصل کی ہے جو انھیں دیکھتے ہیں کہ وہ لا Liga میں 13th پر چڑھ جاتے ہیں. اصل میں، اصل میں، بارسلونا کے رہنماؤں کے پیچھے 17 پوائنٹس گر جائیں گے اگر Catalans جمعرات کو لاس پالاس پر قابو پائیں گے.

زیدین نے کہا “اگر نتیجہ نہیں ہے تو ہم چاہتے ہیں کہ یہ ایک قدم ہے.” “مجھے اپنے کھلاڑیوں کو توڑنا نہیں ہے، ہم نے کھیل کھولا لیکن ہم نے جو کچھ بھی توقع نہیں کیا تھا.”

نائنمر نے اتوار کو پیر کی چوٹ کے ساتھ توسیع کے بعد پی ایس جی کے ساتھ ایک معجزہ کے لئے دعا کی جانی چاہئے، زیدن نے اپنی اسٹار کھلاڑی کپاس اون میں لپیٹ لیا، کیونکہ رونالڈو بھی بینچ پر شامل نہیں تھے.

بحرین کی بحالی کے امکانات پر زیدین کو تیار نہیں کیا جائے گا.

فرانسیسی نے کہا، “ہمیں انتظار کرنا ہوگا، ہم سب جانتے ہیں کہ وہ زخمی ہے.”

بالی مایوس چھوڑ دیا-

کریم بینیما بھی آرام کر رہے تھے، کہ وہ 116 ویں لا لگا ظہور بیلی کی اجازت دیتا تھا، اس نے ڈیوڈ بیکہم کے برابر برابر ڈالا.

ویل ویل مین نے تقریبا زائرین کو ابتدائی لیڈر دے دیا، پہلے ارفراف حکیمی کے عارضی کراس کو ردعمل کیا لیکن ڈیاگو لوپیز کے قریبی قریبی پوسٹ کے ہیڈر کو پکا.

ریئل، تاہم، آہستہ آہستہ Espanyol پر چڑھائی، جو دو بار سامنے کر سکتے ہیں کر رہے تھے یہ ڈھال ختم کرنے اور بری قسمت کے ایک مجموعہ کے لئے نہیں تھے.

گیرارڈ دونوں میں اہم کردار ادا کرنے والا تھا، سب سے پہلے مایوس ہونے والی ریپیلیل وارین کی منظوری پر سرمایہ کاری کرنے میں ناکامی اور پھر شاندار طور پر کارلوس سنچیز سے آدھے والی والی وولٹیج کو کنٹرول کرنے میں ناکام رہا.

پیشکش کی پیشکش اصلی فرار ہونے کے لئے خوش قسمت تھے. بیلی وکٹ سنچیز کے ہاتھوں کی طرف سے پیچھے کی پوزیشن پر بند کر دیا جب ان کی پریشانی شاٹ کو روک دیا گیا تھا لیکن محافظ اس کے بارے میں کچھ جانتا تھا.

اس کے بجائے، اسپینرول نے دوسری نصف کے آغاز میں ان کی رفتار کو برقرار رکھا، کلیورور نیویس کے ساتھ صرف سرجری ڈارڈر کے ہیڈر کو کراس بار کے سب سے اوپر پر پکایا کے طور پر صرف دیکھنے کے قابل تھا.

گلی بڑھتی ہوئی مایوسی کی ایک شکل کاٹ. علاقے کے کنارے سے ایک بلونڈ شاٹ کو جلد ہی دو پیچیدہ ختم ہوگیا. وہ آسان امکانات نہیں تھے لیکن اس کی صلاحیت کے ایک کھلاڑی کو بہتر کرنے کی امید ہوتی تھی.

جیرارڈ کے ہیڈر نے چھ گز سے بچا لیا جب بیس منٹ سے زیادہ بائیں منٹ کے ساتھ، بیڈمیما نے غیر موثر اغوکو لیکن اسپینول کو تبدیل کردیا.

گلی 81 رنز میں ٹراؤنڈ ہوگئی اور گیرارڈ نے آخر میں اس مقصد کا اہتمام کیا، جس نے ایک شاندار شاٹ کے ساتھ سرجیو گارسیا کے کراس کو پکڑ لیا جس نے بحریہ اور کونے کو پکڑ لیا.

Leave a comment

About saheem

Check Also

وزیر کھیل راٹھور سے ملے لکشے سین –

نئی دہلی، جونیئر ایشیائی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں 53 سال کے طویل وقفے کے بعد …

جواب دیں

%d bloggers like this: