سرورق / بین اقوامی / ازبکستان کے ساتھ دو طرفہ اور علاقائی اہمیت کے ایشوز پر گفت و شنید –

ازبکستان کے ساتھ دو طرفہ اور علاقائی اہمیت کے ایشوز پر گفت و شنید –

تاشقند، وزیر خارجہ سشما سوراج نے اپنے تین ممالک کے دورے کے آخری مرحلے میں ازبکستان کے وزیر اعظم عبداللہ اریپوو اور وزیر خارجہ عبدالعزیز كمیلوو کے ساتھ کاروبار، دفاع، سیکورٹی سمیت دو طرفہ اور علاقائی اہمیت کے امور پر تبادلہ خیال کیا۔

مسز سوراج نے ہفتہ کو ازبکستان کے دارالحکومت تاشقند میں مسٹر اریپوو کے ساتھ ملاقات کی۔

وزارت خارجہ کے ترجمان رويش کمار نے ٹوئٹ کیا’’مسز سوراج نے ازبکستان کے وزیر اعظم عبداللہ اریپوو کے ساتھ تاشقند میں ملاقات کی۔ میٹنگ میں ازبکستان کے صدر شوکت مرزيوو کے ہندوستان دورہ پر تبادلہ خیال کیا گیا‘‘۔

مسٹر مرزيوو کے اسی سال ہندوستان دورے پر آنے کا امکان ہے۔ مسز سوراج نے مسٹر اریپوو کے ساتھ ہندوستان ازبکستان کے دو طرفہ تعلقات پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

مسز سوراج نے وزیر خارجہ عبدالعزیز كمیلوو کے ساتھ ملاقات کرکے کاروبار، دفاع اور سیکورٹی سے متعلق ایشوز پر بات چیت کی۔ اس کے علاوہ علاقائی اور عالمی مسائل پر خیالات کا تبادلہ کیا گیا۔

مسٹر کمار نے ٹویٹ کیا، “مسز سوراج نے تاشقند میں رہ رہے ہندوستانی برادری کے لوگوں سےبھی خطاب کیا‘‘۔

اس سے پہلے مسز سوراج کے ازبکستان کے تاشقند پہنچنے پر وزیر خارجہ عبدالعزیز كمیلوونے ان کا استقبال کیا۔ مسز سوراج نے یہاں سابق وزیر اعظم لال بہادر شاستری کے میموریل پرپہنچ کر انہیں خراج عقیدت پیش کی۔

شاستری کا 1966 میں تاشقند دورہ کے دوران دل کا دورہ پڑنے سے انتقال ہو گیا تھا۔

مسز سوراج کی قزاقستان، کرغستان اور ازبکستان دورے کو مغربی ایشیائی ممالک کے ساتھ سفارتی شراکت کو مضبوط کرنے کے نقطہ نظر سے دیکھا جا رہا ہے۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

کروناندھی کی حالت بگڑی –

چنئی (ایجنسیز) تملناڈو کے سابق وزیر اعلیٰ اور ڈی ایم کے کے سربراہ ایم کروناندھی …

جواب دیں

%d bloggers like this: