سرورق / کھیل / آئی پی ایل 2018: جنوبی افریقہ کے كلاسین راجستھان میں لیں گے اسمتھ کی جگہ –

آئی پی ایل 2018: جنوبی افریقہ کے كلاسین راجستھان میں لیں گے اسمتھ کی جگہ –

نئی دہلی، جنوبی افریقہ کے وکٹ کیپر بلے باز هینرچ كلاسین انڈین پريمير لیگ (آئی پی ایل) کے 11 ویں ایڈیشن میں آسٹریليا کے اسٹیون اسمتھ کی جگہ راجستھان رائلس ٹیم کا حصہ بنیں گے۔26 سال کے كلاسین نے فروری میں ہی ہندستان کے خلاف اپنا بین الاقوامی کرکٹ کیریر شروع کیا تھا۔جنوبی افریقہ میں گلابی گیند سے کھیلے گئے ون ڈے میں 27 گیندوں میں 43 رنز بنا کر وہ شہ سرخیوں میں آئے تھے۔وہیں ٹوئنٹی 20 بین الاقوامی کرکٹ میں انہوں نے ابھی تک 49 میچوں میں 146 کے اسٹرائک ریٹ سے رنز بنائے ہیں۔
كلاسین کو قومی ٹیم کا عمدہ بلے باز سمجھا جاتا ہے جنہوں نے ہندستان کے خلاف ٹیسٹ سیریز میں کلائی کے اسپنروں کلدیپ یادو اور يجویندر چہل کے خلاف سب سے اچھا مظاہرہ کیا۔ راجستھان ٹیم نے كلاسین کو ان کی بنیادی قیمت 50 لاکھ روپے میں خریدا ہے جو اب آسٹریلوی کھلاڑی ا سمتھ کی جگہ لیں گے۔
اسمتھ کو جنوبی افریقہ میں ٹیسٹ سیریز کے دوران تیسرے کیپ ٹاؤن میچ میں گیند کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کا مجرم پایا گیا تھا۔اس معاملے میں کرکٹ آسٹریليا نے ان پر ایک سال کا بین لگایا ہے جس کے بعد آئی پی ایل انتظامیہ نے بھی انہیں اس سال کے ورژن سے باہر کر دیا تھا۔ آسٹریلوی بلے باز اس سیزن کیلئے راجستھان کے کپتان بھی تھے جن کے باہر ہونے کے بعد فرنچائز نے اجنکیا رہانے کو قیادت سپرد کی ہے ۔
راجستھان کو موجودہ کھلاڑیوں کے پول سے متبادل کھلاڑی منتخب کرنے کی اجازت دی گئی تھی۔راجستھان کے لئے ایک اور مسئلہ آل راؤنڈر بین اسٹوکس کو لے کر بھی ہے جو گزشتہ سال ایک بار کے باہر شراب پی کر جھگڑا کرنے کے معاملے میں پھنسے ہوئے ہیں اور عدالت ان پر جلد ہی فیصلہ سنا سکتی ہے۔اگر انگلش کھلاڑی کے خلاف فیصلہ آتا ہے اور وہ بھی ٹورنامنٹ سے باہر ہو جاتے ہیں تو ان کی جگہ بھی فرنچائز کو متبادل کھلاڑی منتخب کرنے کی اجازت دے گا۔
راجستھان کی ٹیم اس طرح ہے: اجنکیا رہانے (کپتان)، ڈی آركي شارٹ، راہل ترپاٹھی، آريہ من برلا، جوس بٹلر، سنجو سیمسن، پرشانت چوپڑا، هینرچ كلاسین، بین اسٹوکس، اسٹیورٹ بنی، جوفرا آرچر ،کے گوتم، جتن سکسینہ، مہی پال لومرور، ظہیر خان، شريس گوپال، مدھن ایس، انکت شرما، انوريت سنگھ، جے دیو انادكٹ، دھول کلکرنی، دشمت چميرا، بین لافلن۔

Leave a comment

About saheem

Check Also

وزیر کھیل راٹھور سے ملے لکشے سین –

نئی دہلی، جونیئر ایشیائی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں 53 سال کے طویل وقفے کے بعد …

جواب دیں

%d bloggers like this: